اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

منافقین امروز در اوج ذلت قرار دارند

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز جریان نفاق و منافقین در اوج ذلت قرار دارند گفت: ترور ۱۷ هزار بیگناه بخش‌ کوچکی از جنایات این گروهک است‌.

منافقین امروز در اوج ذلت قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مصلی نهاوند، اظهار کرد: امروز باید یاد کنیم از  عالمان و مبارزان انقلابی که در نهاوند حضور داشتند و در مقابل استکبار و طاغوت ایستادند.

وی از شهید حیدری به عنوان نشان افتخار شهرستان نهاوند یاد کرد و گفت: شهید آیت‌الله حیدری از شهدایی بود که در حادثه تروریستی هفتم تیر توسط منافقین در کنار شهید بهشتی به شهادت رسید.

امام جمعه همدان با اشاره به سالروز اعلام رسمی سازمان منافقین مبنی بر آغاز نبرد مسلحانه با انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد:  سازمان منافقین بسیاری از مردم مومن و بی‌پناه را در این سال‌ها به شهادت رسانده است.

وی با بیان اینکه شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان، یکی از هزاران جنایات منافقین بود افزود: به شهادت رساندن ۱۷ هزار نفر بیگناه توسط منافقین، بخش‌ کوچکی از جنایت این گروهک منفور است.

شعبانی با اشاره به اتفاقات اخیر، خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم جریان نفاق و منافقین به چه روزی افتاده‌اند و در اوج ذلت قرار دارند.

وی با بیان اینکه امروز بیشتر معنی این جمله شهید سلیمانی نمود پیدا می‌کند که گفت "والله هرکس تیری به سمت این انقلاب انداخت عاقبت به خیر نشد" یادآور شد: امروز لازم است تا ادامه‌دهنده راه و مسیر شهیدان بهشتی و حیدری باشیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول