اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کمیته‌های ارتقای ایمنی ساختمان در جاجرم و گرمه تاسیس شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: کمیته‌های ارتقای ایمنی ساختمان با هدف بهبود ایمنی ساختمان ها و حفظ سلامت افراد در شهرستانهای جاجرم و گرمه تاسیس شد.

کمیته‌های ارتقای ایمنی ساختمان در جاجرم و گرمه تاسیس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به تاسیس کمیته های ارتقای ایمنی ساختمان در شهرستانهای جاجرم و گرمه اظهار کرد: ایجاد کمیته های ارتقای ایمنی ساختمان در شهرستانهای خراسان شمالی، یک اقدام مثبت و ضروری برای بهبود ایمنی ساختمان ها و حفظ سلامت افراد است.

وی گفت: ایجاد این کمیته ها می تواند به گسترش فرهنگ ایمنی در شهرستان ها و ارتقای سطح آگاهی جامعه در این زمینه کمک نماید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: این کمیته ها می توانند به عنوان یک سازوکار برای بررسی و ارزیابی وضعیت ایمنی ساختمان ها، تشخیص مشکلات و نقاط ضعف و ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت ایمنی ساختمان های شهرستان ها عمل کنند.

اسلام خواه با تاکید بر اینکه این کمیته ها می توانند برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی جامعه در زمینه ایمنی ساختمان ها را اجرا نمایند خاطر نشان کرد: ایجاد کمیته های ارتقای ایمنی ساختمان در شهرستانهای خراسان شمالی به عنوان یک اقدام مهم و حیاتی می تواند تأثیرات مثبتی در کاهش حوادث ناشی از کار در جامعه داشته باشد.

گفتنی است که؛ ایجاد و تشکیل کمیته های مزبور با حضور دستگاههای وظیفه مدار در صنعت ساختمان شامل اداره کل راه و شهرسازی، شهرداریها، انجمن صنفی کارگران ساختمانی و سازمان نظام مهندسی ضمن ایجاد بازویی قوی در این زمینه، بازرسی های فنی و کارشناسی از پروژه های در حال ساخت به عمل می آورند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول