اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

واژگونی پژو پارس 6 نفر را راهی بیمارستان کرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اثر واژگونی پژو پارس در آزادراه زنجان – قزوین 6 نفر راهی بیمارستان شدند.

واژگونی پژو پارس 6 نفر را راهی بیمارستان کرد

غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با اعلام یک فقره تصادف در کیلومتر 99 لاین شمالی آزادراه زنجان – قزوین بلافاصله 2 تیم امداد و نجات از پایگاه جاده‌ای صنعتکار شهرستان ابهر همراه با آمبولانس و ست نجات برای مصدومان واژگونی پژو پارس اعزام شدند. 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این حادثه تیم‌های عملیاتی هلال احمر اقدام به تثبت صحنه حادثه کرده و مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. 
آقاجانلو از وقوع حادثه‌ای دیگر در شهرک صنعتی تولید کفش هیدج خبر داد و افزود: گزارش این سانحه ساعت 9 و 30 دقیقه توسط اورژانس به هلال احمر اطلاع داده شد که بلافاصله 2 تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه جاده‌ای غزال همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند. 
وی تاکید کرد: در این سانحه نیز بر اثر برخورد زنجیر بالابر با سر کارگر مشغول بکار وی بی‌هوش شده بود.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نجاتگران مصدوم 46 ساله را از طبقه بالا به پایین رها سازی و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل اورژانس دادند. 
آقاجانلو از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

پاین پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول