اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

گام‌های بلند پژوهشگران در سال‌های اخیر به سمت تحقیق و پژوهش

سرپرست فرمانداری صحنه گفت: پژوهشگران در سال‌های اخیر به سمت تحقیق و پژوهش گام‌های خوبی برداشته‌اند.

گام‌های بلند پژوهشگران در سال‌های اخیر به سمت تحقیق و پژوهش

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضاشهبازی سرپرست فرمانداری "صحنه" امروز در بازدید از دستگاه شیکر باغی مخترع صحنه ای اظهار داشت: پژوهشگران در سال‌های اخیر به سمت تحقیق و پژوهش گام‌های خوبی برداشته‌اند و شاهد شکوفا شدن استعدادهای درخشانی  در تولید، اختراع و ابتکارآنان هستیم.

شهبازی داشتن برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت  وداشتن بانک اطلاعاتی در امر پژوهش را یک ضرورت دانست و گفت: شهرستان صحنه مملو از استعدادهای سرشار و بالقوه‌ای است که باید با حمایت بالفعل شود.

وی افزود: حمایت از مبتکرین و مخترعین خلاق و ارائه‌کنندگان طرح‌های پژوهشی موفق از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم در شهرستان صحنه است.

در ادامه این بازدید؛ خاموشی مخترع جوان و  با ذوق در مورد دستگاه شیکر گفت: این دستگاه برای  چیدن آلبالو ساخته شده است وکاملا بومی و طرح و ابتکار خود بنده است و به باغداران کمک خواهد کرد که در فصل برداشت آلبالو بدون نیاز به روش های سنتی و انسانی و فقط توسط یک نفر محصولات باغ آلبالو خود را برداشت نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول