اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برخی به غلط راه توسعه کشور را عبور از دالان فرنگی می‌دانند

معاون استاندار مازندران گفت: برخی‌ امروز راه توسعه را عبور از دالان فرنگی می‌دانند اما دلدادگان به غرب نمی‌دانند که تمامی اندیشمندان ایرانی پس از اسلام ظهور کرده‌اند و الگوی دانشمندان غربی شدند.

برخی به غلط راه توسعه کشور را عبور از دالان فرنگی می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در همایش روش صحیح ترویج عفاف، حجاب و جهاد تبیین، در مجتمع اهل‌‌بیت ساری با بیان اینکه بانوان ایران اسلامی در فتنه و دسیسه اخیر انقلابی و مذهبی عمل کردند، اظهار کرد: این فتنه ها و دسیسه‌ای بود که بر علیه جوانان راه‌اندازی شده بود و جوسازی رسانه‌ای سنگینی راه انداخته بودند اما در این جنگ ترکیبی امت ایران اسلامی مرعوب دسیسه‌ دشمنان نشدند.

وی بانوان ایران اسلامی را پرچمداران حیا و عفاف دانست و افزود: آنچه که در مسئله عفاف و حجاب مهم است، قرار گرفتن در مسیر حق و ایستادگی در برابر باطل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه برخی‌ها با ترفندهایی از جمله با موضوع کشف حجاب به دنبال سلطه بر جامعه ایران اسلامی هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در فرمایشاتی کشف حجاب را حرام سیاسی و شرعی دانستند و یادآور شد: دشمنان با حمله به موضوع حجاب به دنبال در هم شکستن اتحاد ملت ایران و ایجاد نافرمانی مدنی در کشور هستند.

سلگی از مشروعیت بخشیدن به تحریم‌ها با حمله به حجاب توسط برخی از عوامل داخلی که توسط سرویس‌های جاسوسی بیگانگان خط می‌گیرند، خبر داد و تصریح کرد: برخی‌ها مأمور به کشف حجاب در جامعه جهت از بین بردن عفت و حیا هستند و با این کار بهانه به دست دشمن برای افزایش تحریم‌ها را می‌دهند.

وی با بیان اینکه پیام ملت ایران در همه ادوار در برابر مطرح شدن موضوعاتی همانند حمله به عفاف و حجاب روشن است، خاطرنشان کرد: ۹۰ سال قبل نیز ملت ایران در برابر استبداد رضاخان برای کشف ایستادند تا از اصول و ارزش‌های خود یعنی عفاف و حجاب نگذرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران گفت: برخی‌ها نیز امروزه راه توسعه کشور را عبور از دالان فرنگی می‌دانند و این روشنفکران در دانشگاه‌های رسمی عفول را از دوران اسلام اعلام کردند و این دلدادگان به غرب اگر اسلام را موجب عقب‌ماندگی می‌دانند، چطور نمی‌دانند که تمامی اندیشمندان ایرانی پسا اسلام ظهور کردند و الگوی دانشمندان غربی شدند.

سلگی با اشاره به اینکه از زمانی دلدادگی برخی از به اصلاح روشنفکر داخلی به غرب موجب افول علمی ایران را رقم زدند، افزود: همه حربه‌های دشمنان بهانه برای نابودی ایران اسلامی و ایران قوی است و روزی به دنبال تصرف ایران اسلامی بودند و امروزه نیز با راه‌اندازی فتنه‌ها به دنبال نابودی کشور هستند که باز هم با بصیرت ملت ایران شکست خوردند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول