اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

نقش مؤثر فناوری‌های نوین برای معرفی جاذبه‌های ایران به گردشگران خارجی

معاون گردشگری کشور بیان کرد که یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشت تولید محتوا و معرفی جاذبه‌های گردشگری به خارجی‌ها خصوصا کشورهای اروپایی است که به طور حتم استفاده از فناوری‌های نوین می‌تواند در این حوزه مؤثر باشد.

نقش مؤثر فناوری‌های نوین برای معرفی جاذبه‌های ایران به گردشگران خارجی

به‌گزارش خبرگزاری فارس، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشست معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری با سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که در محل این وزارتخانه و با حضور معاونان و مدیران این دو دستگاه برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های نوین اهمیت بسیار زیادی دارد، خوشبختانه در این حوزه در استان‌ها، استعدادهای زیادی وجود دارد و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر امیدآفرینی، یکی از موضوعاتی که می‌توان به آن توجه کرد استفاده از این ظرفیت‌ها و استعدادهاست.

وی افزود: ما در حوزه تولید محتوا مشکلی نداریم اما برای انتشار آن‌ها مشکلاتی داریم، از این رو از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تقاضا دارن در این باره نیز به ما کمک کنند.

شالبافیان تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشت تولید محتوا و معرفی جاذبه‌های گردشگری به خارجی‌ها خصوصا کشورهای اروپایی است که به طور حتم استفاده از فناوری‌های نوین می‌تواند در این حوزه موثر باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول