اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

قاچاقچیان با 201 کیلو مواد مخدر در داراب زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری پژو پارس و کشف 201 کیلو و 320 گرم مواد مخدر در شهرستان داراب خبر داد.

قاچاقچیان با 201 کیلو مواد مخدر در داراب زمین‌گیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار "رهام‌بخش حبیبی" بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد‌ مخدر شهرستان داراب در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان، حین کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو پارس مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو در مجموع 201 کیلو و 320 گرم مواد مخدر شامل  172 کیلو و 320 گرم حشیش و  29 کیلوگرم تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص راننده و سرنشین قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار "حبیبی" هشدار داد: مأموران جان بر کف انتظامی استان فارس با همه توان خود نسبت به شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اقدام می کنند.

دستگیری اعضای باند سارقان محتویات و قطعات خودرو در "شیراز" 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" از دستگیری اعضای باند سارقان محتویات و قطعات خودرو با 60 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ " عبدالرضا ضربت" اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در سطح شهرستان شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران "کلانتری 12 فخر آباد، 25 شریف آباد و پایگاه تجسس" قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، موفق شدند   5 سارق حرفه‌ای و 10 خریدار اموال مسروقه را در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر  کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهمان در بازجویی صورت گرفته به 60 فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو اقرار کردند، گفت: در بازرسی از منزل سارقان اموال مسروقه از قبیل انواع ابزار آلات، چند دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، یک خودرو 206، انواع لاستیک، آینه و چراغ خودرو، تعدادی کپسول آتش نشانی  و... کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، اظهارداشت: اگر از شهروندان سرقت مشابهی صورت گرفته شده است جهت پیگیری به پایگاه تجسس پلیس واقع در شیراز- میدان گل سرخ- بلوار شیرودی - طبقه فوقانی کلانتری 20 گلسرخ مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

 پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول