اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف بیش از 5 هزار کیلو مواد مخدر در۳ ماه

فرمانده انتظامی پایتخت از کشف ۵۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در ۳ ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

کشف بیش از 5 هزار کیلو مواد مخدر در۳ ماه

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه مرکز بازپروری مهر سروش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه ماه ابتدای سال جاری ۵۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که ۵۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته‌ایم.

وی گفت: با حضور سردار رادان و ابلاغیه فراجا، عدم حضور معتادان متجاهر در معابر و برخورد با خورده فروشان با جدیت دنبال شد و تا امروز سر قول خود بوده‌ایم چرا که محلاتی در تهران سال‌ها شاهد حضور معتادان متجاهر بود اما اکنون اقدامات خوبی در آن محلات صورت گرفته‌است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مراکز نگهداری معتادان ماده ۱۶ کفایت لازم را نداشت که خوشبختانه امثال این مرکز افزایش یافت.

وی افزود: اگر مراکز نگهداری به اندازه کافی نباشد متأسفانه ۴۹ درصد منتج به آزادی افراد می‌شود که با رایزنی‌های صورت گرفته بقیه دستگاه‌ها هم به میدان آمده‌اند و فقط ۱۳ هزار نفر طی ۳ ماهه به این مراکز منتقل شدند و ضرورت دارد که این مراکز مشابه بیشتر شود.

سردار محمدیان به موضوع اشتغال مددجویان پرداخت و خاطر نشان کرد: در جهت اشتغال این افراد گلخانه و مزرعه پرورش شتر مرغ ایجاد شده است؛ همچنین همکاری با کارخانه‌های تولیدی که نیاز به مونتاژ دارد نیز مد نظر قرار دارد.

وی افزود: ارائه‌ آموزش فنی و حرفه‌ای و در ادامه صدور گواهی برای مددجویان نیز انجام و پیگیری شد تا برای گرفتن وام برای اشتغال مددجویان بعد از خروج از کمپ کاربرد داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول