اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازنگری زیرساختهای فوتبال بوموسی در دستور کار هیات فوتبال هرمزگان

در دیدار مسوولان ورزش استان و شهرستان بوموسی، بر بازنگری زیرساختهای فوتبال بوموسی تاکید شد.

بازنگری زیرساختهای فوتبال بوموسی در دستور کار هیات فوتبال هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، قاسم رنجبریان رئیس هیت  فوتبال استان هرمزگان امروز در دیدار با رییس اداره ورزش و جوانان بوموسی ضمن تقدیر  از تلاشهای هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان این شهرستان که در تلاش هستند این رشته را در شهرستان بوموسی احیا کنند گفت: سعی کرده ایم در مجموعه هیات فوتبال  استان با حمایت از فوتبال بوموسی که جایگاه ویژه ای در کشور دارد، حمایتهای لازم را انجام دهیم و بر خود لازم میدانیم که با تمام توان، نسبت به احیای ورزش فوتبال و زیرساختهای این رشته تلاش کنیم.

رنجبریان با اشاره به وجود زیرساخت ورزشی فوتبال ساحلی در شهرستان بوموسی خاطرنشان کرد: زیرساخت زمین فوتبال ساحلی در شهرستان بوموسی موجود است ،و فقط،تلاش و برنامه ریزی مدون و مناسبی لازم است تا بتوانیم از این زیر ساخت در استان نیز استفاده کنیم که در این خصوص نیازمند همراهی و همکاری مجموعه اداره کل ورزش و جوانان هستیم تا این مهم محقق گردد.
محمدعباسی  رییس، اداره ورزش وجوانان شهرستان بوموسی نیز با اشاره به مستعد بودن رشته فوتبال و فوتسال این شهرستان  گفت: از بدو ورود به شهرستان بوموسی شاهد تلاش هیات فوتبال این شهرستان بوده ام و متوجه شده ام که استقبال خوبی از این رشته در شهرستان توسط علاقمندان به این رشته صورت می گیرد.


وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد خوب هیات فوتبال شهرستان گفت:این هیات توانسته با ساماندهی ورزشکاران این رشته و تعامل با هیات فوتبال استان آینده روشنی را برای این رشته رقم بزند.

عباسی با اشاره به این مطلب که رشته ورزشی فوتبال جامعه مخاطب گسترده ای دارد گفت:  این موضوع وظیفه اداره  ورزش و جوانان شهرستان  و هیات  فوتبال استان را سنگین تر کرده که در همین راستا باید برنامه ریزی های لازم برای رشد و ارتقای این ورزش جهانی در این شهرستان مهم انجام شود.

 قاسم بارگاهی رئیس هیات فوتبال شهرستان بوموسی نیز در این دیدار گفت: نگاه کلان هیات فوتبال استان به این رشته در جزیره مهم و استراتیژیک بوموسی با وجود استعدادهای فراوان در این رشته، می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

وی ضمن قدردانی از هیات فوتبال استان گفت: نگاه دلسوزانه رئیس هیات فوتبال استان به فوتبال شهرستان بوموسی مایه امیدواری خانواده  فوتبال این جزیره شده که امیدواریم بتوانیم از حضور هیات فوتبال  و کمیته های این هیات در شهرستان استفاده کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول