اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اصفهان با هوشی‌مین ویتنام خواهرخوانده می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از موافقت شورای اسلامی شهر با پیوند خواهرخواندگی اصفهان و هوشی‌مین ویتنام خبر داد.

اصفهان با هوشی‌مین ویتنام خواهرخوانده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ظهر امروز در گفت‌وگوی خبری پس از نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز، با توجه به در پیش بودن عید غدیر خم، در خدمت مجموعه‌های مردمی که در کنار سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری اصفهان در پی برگزاری جشن‌های باشکوه این ایام هستند، بودیم.

وی افزود: توضیحاتی در خصوص کیفیت اقدامات و رویدادهای این روز مطرح شد و امیدواریم همکاری خوبی بین نهادهای مردمی، حاکمیتی و شهرداری اصفهان صورت گیرد تا شاهد روزهای پرنشاط و شادی آفرین در این عید بزرگ باشیم.

صالحی با اشاره به لوایح بررسی شده در صحن امروز گفت: نخستین لایحه، تامین بخشی از منابع موردنیاز برای خرید چهار رام قطار شهری شامل لوکوموتیو و واگن‌ها بود، که با توجه به اهمیت موضوع، شورا با تلاش شهرداری برای اخذ مجوز انتشار ۱۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت با تضمین شهرداری موافقت کرد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بررسی عقد تفاهم نامه خواهرخواندگی با شهر هوشی مین ویتنام گفت: با توجه به لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود خواهرخواندگی، با عنایت به جایگاه این شهر در معادلات فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی ویتنام و ظرفیت‌های تاریخی این شهر، اعضای شورای شهر با انجام مراحل معاهده عقد خواهرخواندگی موافقت کردند.

وی ادامه داد: امروز همچنین لایحه نام‌گذاری یک پل و یک زیرگذر بررسی و در نهایت این لایحه برای بررسی بیشتر به شورای نام‌گذاری و کمیسیون فرهنگی برگشت داده شد.

صالحی با اشاره به بررسی لایحه مساعدت به سالن ورزشی کانون فرهنگی امام صادق(ع) در خوراسگان، گفت: با عنایت به اینکه موضوع مسیر کمیته ساماندهی مساعدت‌ها به بخش غیردولتی را طی نکرده بود این لایحه به کمیته پیش بینی شده در طرح ساماندهی مساعدت‌ها به مراکز غیردولتی برگشت داده شد تا با طی فرآیند مجددا شاهد طرح آن در صحن علنی شورا باشیم.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول