اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

«بی‌گذشتی»؛ علت ۸۰ درصد طلاق‌ زوجین

عضو هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۸۰ درصد طلاق‌ها در جامعه به بی‌گذشتی بین زوجین مربوط می‌شود.

«بی‌گذشتی»؛ علت ۸۰ درصد طلاق‌ زوجین

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله محسن کازرونی، عضو هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در جشن وصال آسان و تجلیل از فعالان، خیران، خادمان و زوج‌های جوان برتر استان سمنان که در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش‌های استاندار سمنان و مسؤولان این استان برای برگزاری این جشن وصال و ازدواج آسان و برپایی مراسم تقدیر از فعالان و زوج‌های برتر استان سمنان تقدیر می‌کنیم.

وی خطاب به خانواده‌های جوان گفت: در زندگی خود گذشت داشته باشید؛ با گذشت و بردباری دشمن، دوست می‌شود.

عضو هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۸۰ درصد طلاق‌ها  در جامعه به بی‌گذشتی بین زوجین مربوط می‌شود.

عضو هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه دستگیری از ضعفا، فقرا و محرومان از وظایف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است، افزود: سخاوت قلب‌ها را تسخیر خواهد کرد و نیکی را گسترش می‌دهد.

کازرونی بیان کرد: از همراهی سخاوتمندان که باعث و بانی این حرکت خیر در استان سمنان شدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

توزیع ۱۱۴ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان سمنان

محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان نیز اظهار کرد: پویش نذر قربانی در سال جاری امروز همزمان با سفر آیت‌الله کازرونی در استان سمنان کلید می‌خورد.

وی بیان کرد: هدف‌گذاری ذبح و توزیع 2 هزار رأس دام در استان سمنان و توزیع بین نیازمندان و مددجویان استان سمنان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان عنوان کرد: ۲ کیلوگرم گوشت قربانی همزمان با عید سعید قربان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین هر یک از خانواده مددجویان کمیته امداد استان سمنان توزیع می‌شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه توزیع ۱۱۴ سری جهیزیه در جشن وصال و ازدواج آسان امروز در استان سمنان رقم می‌خورد، افزود: علاوه بر جهیزیه ۷۰ سری کمک هزینه به فرزندان ذکور در شرف ازدواج در سال جاری پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌کس در صف نوبت جهیزیه وجود ندارد، عنوان کرد: سال گذشته ۷۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری یک هزار سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود، گفت: در سال گذشته ۱۰۰ سری وسایل سرمایشی بین مددجویان استان سمنان توزیع شد و در سال جاری با افزایش این آمارها، ۵۰۵ دستگاه کولر تهیه و توزیع می‌شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول