اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آیت‌الله لائینی: باید با انحصار طلبی‌ها مقابله کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید با انحصار طلبی‌ها مقابله کرد، تنها اولویت مجموعه دامپزشکی باید سلامت مردم و تغذیه سالم برای مردم باشد.

آیت‌الله لائینی: باید با انحصار طلبی‌ها مقابله کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی صبح امروز در نشست با حمزه آقاپور کاظمی سرپرست اداره‌کل دامپزشکی مازندران و مدیران ستادی و شهرستانی، با تبریک عید سعید قربان و روز عرفه که روز تزکیه نفس است، اظهار کرد:  سلامت به‌عنوان  مساله مهم زندگی است که به تغذیه انسان بستگی دارد.

وی افزود: انسان باید به طعام خود دقت کند از این لحاظ که چگونه به دست می‌آید.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: جامعه باید به خودش ببالد که سربازان گمنامی چون همکاران شما را دارد که نسبت به تغذیه آنها اهمیت می‌دهد.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه باید به کشتارگاه‌های استان و شهرها نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد:  به کشتارگاه‌های نیمه کاره جهت تکمیل آن و شهرهایی که کشتارگاه ندارند، توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه مردم باید از گوشت و مرغ سالم برای خود استفاده کنند، اضافه کرد: باید به نهاده‌ها و دارو‌هایی که در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد، دقت شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه باید با انحصار طلبی‌ها مقابله کرد، تصریح کرد: تنها اولویت شما باید سلامت مردم و تغذیه سالم برای مردم باشد.

محمدی لائینی بیان کرد: مازندران یک استان سرشناس با ظرفیت‌های بالا است و باید تلاش شود جایگاه آن ارتقا یابد.

وی اظهار کرد: به نام دامپزشکی نباید دنبال مسائل باشیم که جایگاه شرعی و عرفی ندارد و اولویت‌ها توجه به تغذیه روح و جسم باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه روزنه‌های سلامتی و بیماری را پیدا کنید، افزود: با تقویت دین، ایمان و وجدان نسبت به اجرای وظایف خود همت گمارید.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول