اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تذکرات انتخاباتی فرماندار بهمئی از خطر 2 قطبی شدن تا منع استفاده شخصی از بیت‌المال

فرماندار بهمئی گفت: هیچ مدیری حق استفاده شخصی از خودرو های اداری را ندارد و قرار دادن آن در اختیار افردا شخصی یا کاندیداها ممنوع است.

تذکرات انتخاباتی فرماندار بهمئی از خطر 2 قطبی شدن تا منع استفاده شخصی از بیت‌المال

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، نشست شورای اداری شهرستان بهمئی به ریاست فرماندار با موضوع جلسه تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: دو قطبی شدن فضای سیاسی در انتخابات پیش رو تهدیدی جدی است و از تمام فعالان سیاسی انتظار داریم به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

علی محمدی افزود: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همه موظف به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم هستیم.

وی بیان کرد: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم چهار مولفه اصلی در انتخابات پیش رو است.

محمدی با بیان اینکه برپایی میز خدمت برای ارتباط چهره به چهره مسئولان و مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات مردم است گفت: کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که همه مسئولان و مدیران آن را دنبال می کنند.

وی ابراز کرد: این رویه نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته های آنها دارند.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: وظیفه اصلی مدیران خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات آنان است و در این مسیر مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید از هرگونه حاشیه دوری کنند.

محمدی با بیان اینکه مدیران در جذب اعتبارات تلاش کنند افزود: طرح‌های عمرانی مهم این شهرستان باید با شتاب بیشتری اجرا شود.

وی افزود: تعامل و همکاری جدی باید بین ادارات و شورای نگهبان باشد تا انتخابات سالم در شهرستان داشته باشیم‌.

فرماندار شهرستان بهمئی به مدیران تذکر داد و گفت: هیچ مدیری حق حضور در نشست های سیاسی را ندارد و همراهی با کاندیداتوری های انتخابات کاملا ممنوع است‌.

محمدی در خصوص خودروهای اداری هم تذکر داد و گفت: هیچ مدیری حق استفاده شخصی از خودرو های اداری را ندارد و قرار دادن آن در اختیار افردا شخصی یا کاندیداها ممنوع است.

فرماندار شهرستان بهمئی ضمن تقدیر از سرپرست پیشین دفتر نظارت و بازرسی انتخابات، جوانمردی را به عنوان سرپرست این مجموعه معرفی کرد و گفت: اهمیت شورای نگهبان در وصایای امام راحل(ره) و بیانات رهبر معظم انقلاب بسیار قابل محسوس است بنابراین در حفظ و حرمت جایگاه شورای نگهبان قصور نخواهیم داشت و به انجام وظایف این نهاد مقدس روز به روز پایبند هستیم.

محمدی در پایان گفت: در انجام وظایف و مسئولیت ها و خصوصا صیانت از رای مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری حق الناس است، کوتاهی نخواهیم داشت و با اجرای دقیق قانون برای جلب اعتماد عموم مردم تلاش می‌کنیم.

وی در خصوص سفر هیئت دولت گفت؛ سفر هیئت دولت در تیر ماه انجام میشود ، مدیران شهرستان با مدیران کل هماهنگ کنند و پروژه های که میخواهند درخواست بدهند تا در درخواست های استان شکل بگیرید.

محمدی گفت: همین امروز تیمی از ریاست جمهوری وارد شهرستان بهمئی شد که پیشنهاد دادیم که ریاست جمهوری وارد این شهرستان شود و قرار است این تیم  برسی های لازم را انجام دادند قرار است جواب نهایی اعلام شود.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: برای سفر رئیس جمهور به شهرستان بهمئی قرار است امروز تا فردا جواب نهایی به فرمانداری اعلام شود و در صورت عدم حضور ایشان در شهرستان یکی از وزیران در شهرستان حضور می یابد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول