اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فارس من| اقدامات انجام شده برای مسکن خوزستان کافی نیست

با وجود گذشت بیش از یک سال از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اهواز متقاضیان از روند اجرایی این طرح، نحوه قرارداد با پیمانکاران و عدم پیشرفت کار به موازات پرداخت آورده رضایت ندارند.

فارس من| اقدامات انجام شده برای مسکن خوزستان کافی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه‌اندازی کمپینی با هدف پیگیری مشکل‌شان تحت عنوان «درخواست ورود سازمان بازرسی وزارت راه به نهضت ملی مسکن خوزستان» در سامانه فارس من ثبت کردند.

در این کمپین متقاضیان مسکن ملی اهواز  با انتقاد از نوع قرارداد و نحوه‌ اجرای آن توسط پیمانکاران درخواست کردند: نحوه‌ هزینه‌کرد آورده‌های متقاضیان و وام دریافتی آن‌ها از بانک مسکن ورود بررسی و نظارت شود و پس از بررسی برای متقاضیان شفاف سازی شود چرا که متقاضیان از روند کار و پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی به موازات پرداخت مبالغ آورده در زمان واریز آن به شدت ناراضی هستند.

وحید قربانی مدیرکل دفتر فنی وزارت کشور در حاشیه سفر به خوزستان در خصوص وضعیت مسکن خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان خوزستان، مسئله جهش تولید مسکن تنها به اداره کل راه و شهرسازی ختم می شود در حالی که سایر دستگاه‌ها نیز به همان اندازه متولی امر مسکن بوده و باید بازخواست شوند.

مدیرکل دفتر فنی وزارت کشور گفت: طی بازدید انجام شده به این نتیجه رسیدیم که در تمام نقاط استان فقط کار ساختمان‌سازی صورت گرفته و بقیه خدمات از جمله ساخت مدرسه، مسجد، پاسگاه و تامین آب، برق و گاز وجود ندارد.

وی با اشاره به ساخت چهار میلیون واحد باکیفیت در سطح کشور افزود: معتقدم اقدامات انجام شده در استان ناکافی بوده و باید در بخش زیرساختی و روبنایی بهتر عمل شود همچنین شبکه بانکی استان همکاری بیشتری با متقاضیان داشته باشد.

قربانی با اشاره به اینکه بحث مسکن باید به مهمترین پروژه دستگاه‌های استان تبدیل شود گفت: امروز موضوع حمل و نقل و مسائل زیربنایی شهر جدید رامین و شیرین شهر، با مشکل جدی مواجه است در حالی که این ۲ شهر باید به بهترین شکل راه انداری شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول