اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نشت‌یابی بیش از 2300 کیلومتر شبکه گازرسانی در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 2 هزار 350 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه در استان نشت‌یابی و ۱۴۱ مورد نشت زمینی و یک هزار ۳۴۵ مورد نشت هوایی شناسایی شده است.

نشت‌یابی بیش از 2300 کیلومتر شبکه گازرسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، جهانبخش سلیمیان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۲ هزار ۳۵۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه در استان نشت‌یابی و ۱۴۱ مورد نشت زمینی و یک هزار ۳۴۵ مورد نشت هوایی شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای بهره‌برداری ایمن، شناسایی و کنترل خطرات و ریسک‌ها، اجتناب از بروز حوادث و همچنین تطابق هر چه بیشتر امور و فعالیت‌ها با استانداردها و دستورالعمل‌های شرکت ملی گاز ایران بازرسی‌هایی از پروژه‌های در حال اجرا، ایستگاه‌های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدی انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر شبکه‌های گازرسانی همه تجهیزات و تأسیسات گاز در سطح استان مورد بررسی و نشت‌یابی دوره‌ای قرار گرفته تا از بروز حوادث ناگوار احتمالی و هدررفت گاز طبیعی جلوگیری شود.

سلیمیان با اشاره به اینکه جلوگیری از هدررفت منابع انرژی گاز، از اولویت‌های اجرایی گاز این استان است، اضافه کرد: تا به حال ۱۰۰ درصد از اهداف تعیین شده در بخش نشت‌یابی انشعابات محقق شده است.

وی با اشاره به اهمیت تأمین ایمن و پایدار گاز برای مشترکین و نگه‌داری و مراقبت از تأسیسات گاز به ویژه تأسیسات مدفون بر لزوم بازرسی‌های مداوم و مستمر از تاسیسات گاز تاکید کرد و اظهار داشت: این بازرسی‌ها باعث افزایش ضریب ایمنی، جلوگیری از خطرات احتمالی، کاهش هدر رفت گاز و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی شده و تاثیر بسزایی درحفظ و صیانت از گازطبیعی به عنوان یک سرمایه ملی دارد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول