اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

طرح «حامیم» می‌تواند نقطه اتصال دانشجویان با مسئولان باشد

استاندار خراسان‌شمالی گفت: طرح حامیم می‌تواند حلقه اتصال بین دانشجویان، مسئولان و مردم باشد و استانداری نیز کمک و حمایت‌های لازم را در  اجرای بهتر این طرح انجام خواهد داد.

طرح «حامیم» می‌تواند نقطه اتصال دانشجویان با مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان‌شمالی، عصر امروز در نشست با روسای دانشگاه‌های استان با محوریت اجرای طرح حامیم اظهار کرد: طرح حامیم می‌تواند حلقه اتصال بین دانشجویان، مسئولان و مردم باشد و استانداری نیز کمک و حمایت‌های لازم را در  اجرای بهتر این طرح انجام خواهد داد.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح، تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی، امید آفرینی و تقویت روحیه‌ی نشاط و فعالیت‌های جمعی و تقویت انگیزه برای نقش‌آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه‌ها است.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: اجرای طرح دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با عنوان «حامیم» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مشارکت ۱۵۰ دانشجو، در دانشگاه فردوسی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

حسین نژاد در این جلسه، احداث خوابگاه دانشجویان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برای جلوگیری از سرگردانی دانشجویان، در احداث خوابگاه باید از توان بخش خصوصی بهره‌مند شد و مالکان خوابگاه‌ها و خیرین برای ساخت خوابگاه در دانشگاه‌ها شناسایی شوند و با آنها برای ساخت خوابگاه توافق شود.

وی خاطر نشان کرد: بودجه فرهنگی استان اندک است و باید درصدد افزایش آن باشیم.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول