اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رسانه ها می توانند در افزایش امنیت و خدمات پلیس به مردم نقش آفرین باشند

معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: معتقدیم رسانه ها می توانند در افزایش امنیت و ارائه خدمات پلیس به مردم نقش آفرین باشند.

رسانه ها می توانند در افزایش امنیت و خدمات پلیس به مردم نقش آفرین باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سرهنگ رحیم خامدی در نشست خبری با خبرنگاران و مدیران کانالهای فضای مجازی شهرستان آبیک که ظهر امروز در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان آبیک برگزار شد، امنیت را محصول اجتماعی آحاد جامعه به انحای مختلف و نقش رسانه‌ها و مردم و همراهی آنان را در تامین امنیت و احساس امنیت ضروری دانست و اظهار کرد: با حضور در پنج شهرستان استان قزوین و نشست با خبرنگاران و فعالان مجازی برای ارتقاء خدمات دهی پلیس به مردم و احساس امنیت مردم تبادل نظر صورت گرفته چرا که معتقدیم رسانه ها می توانند در افزایش امنیت و ارائه پلیس خدمات به مردم نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به تهدیدات موجود در فضای مجازی و تبلیغات سوء دشمنان علیه نظام و ایجاد ناامیدی در مردم و بی اعتمادی و بدبینی مردم به نظام با ابزارهای دروغ و... لازم است رسانه ها با تعامل و همکاری با پلیس، در آگاهسازی و اطلاع رسانی مردم و پیشگیری از تشویش اذهان عمومی نقش بسزایی ایفا کنند. 

معاون اجتماعی و فرهنگی فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: رسانه ها می توانند با تعامل بیشتر با پلیس و انعکاس اخبار در فضای مجازی در اطلاع رسانی درست به مردم گام موثری بردارند و در جلوگیری از ناامنی نقش خود را به نحو احسن ایفا کنند.

خامدی تصریح کرد: با اجرای طرح امنیت محور محله می توان با استفاده از نگهبان محله و معتمدین محلات در تامین امنیت در محلات مختلف و فرهنگ سازی در بین مردم برای تامین امنیت گام موثرتری برداشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول