اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

واگذاری شرکت مخابرات راه دور شیراز به سرمایه‌گذار جدید

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری از تعیین تکلیف واگذاری شرکت مخابرات راه دور (ITI) به سرمایه گذار جدید خبر داد و گفت: در خصوص اهلیت سنجی سرمایه گذار با حصول توافق با دو شرکتی که اهلیت و توانایی مالکیت یا مشارکت در مالکیت آی تی آی دارند به مراحل پایانی احصای فرآیند و تشریفات قانونی تسویه بدهی ها و واگذاری دست یافتیم.

واگذاری شرکت مخابرات راه دور شیراز به سرمایه‌گذار جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، خادمی در جلسه تعیین تکلیف واگذاری مخابرات راه دور (ITI) اظهار داشت: شرکت آی تی آی از شرکت های دانش بنیان استان فارس بوده است که در حوزه الکترونیک و مخابرات راه دور جزو برندهای شاخص و مطرح کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: این شرکت سال های متمادی است به دلایل مختلف با چالش های تولید روبرو بوده است، در کنار کارخانه آزمایش مرودشت و قند ممسنی واحدهایی هستند که با تشکیل کارگروه منفک با حضور استانداری، سازمان صمت، شورای هماهنگی بانک ها و دستگاه‌های قضایی، ماموریت مهمی برای احصای راه‌حل های ممکن برای احیای این بنگاه ها در نظر گرفته است.

وی با تصریح اینکه، استاندار فارس دستور ویژه را جهت احیای کارخانه ITI صادر کرده، ادامه داد: طی یک ماه گذشته حداقل ۴ جلسه به ریاست شخص استاندار محترم و اعضای کارگروه تشکیل و جلسات متعددی در سطوح وزارتخانه ای و ادارات متبوع برای موانع زدایی و راهگشایی از مشکلات با سرمایه‌گذاران مختلف و سهامدارانی که مطالباتی از این بنگاه ها دارند، برگزار شده است.

وی اظهار داشت: برطرف کردن تعارض ها و اختلاف نظرهای موجود، ملحق به مسائل چندوجهی است که  اطاله رسیدگی و زمان بر شدن آن مهم ترین دلیل این مسئله بوده است.

پایان پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول