اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم تسریع در انتقال قطعات خط ریلی شیراز

عملیات اجرایی و احداث ایستگاه‌های خط ۳ مترو در راستای توسعه غربی خط یک به‌‌عنوان طولانی‌ترین خط ریلی شیراز با حضور مدیریت شهری و مدیران شرکت پیمانکار پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

لزوم تسریع در انتقال قطعات خط ریلی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جلسه بررسی توسعه غربی خط ۳ در راستای تکمیل طولانی‌ترین خط ریلی شیراز در محور غربی-شرقی با حضور شهردار، نائب‌رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر و تنی چند از معاونین، رؤسای سازمان‌های شهرداری برگزار شد.

شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه خط یک به طول ۲۴.۵ کیلومتر در محور غربی-شرقی به عنوان طولانی‌ترین خط ریلی این کلان‌شهر فعالیت می‌کند، افزود: خط ۳ به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر، هشت ایستگاه  را پوشش می‌دهد.

محمدحسن اسدی که اخیرا از دستگاه‌ تی‌بی‌ام و عملیات دمونتاژ آن در قزوین بازدید کرده بود، بر تسریع در انتقال بخشی از قطعات و مونتاژ آن در شیراز تاکید کرد.

شهردار شیراز در این جلسه که به تشریح ایستگاه‌های در حال احداث خط ۳ و عملیات حفاری مکانیزه پرداخته می‌شد؛ بر حل مباحثی نظیر تملک، بودجه و معارضین این پروژه اشاره و به توان مضاعف برای اجرای برنامه زمان‌بندی مطابق برنامه نیز تاکید نمود.

مصطفی کیانی رحیمی نائب‌رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز از تمرکز و توجه ویژه مدیریت ارشد شهری به مقوله پروژه‌های عمرانی و حمل‌ونقل تقدیر نموده و خواستار اهتمام جدی شرکت پیمانکار در انجام تعهدات در اجرای به موقع برنامه‌ها و توافقات صورت‌گرفته شد.

پایان پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول