اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

طراحی جامع اغتشاشات در اتاق‌های فکر کشورهای غربی بود

فرمانده یگان های ویژه انتظامی کشور با بیان اینکه طراحی جامع اغتشاشات در اتاق‌های فکر کشورهای غربی بود، گفت: اغتشاشات با پشتیبانی مالی، تسلیحاتی و رسانه‌ای گسترده در غرب، همراهی عناصر خائن و مزدوران اجرا شد.

طراحی جامع اغتشاشات در اتاق‌های فکر کشورهای غربی بود

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار کرمی در مراسم تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان گردان‌های سپاه و انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: خطه آذربایجان غربی جلوه‌گاه وحدت و انسجام ملی است و مردم آذربایجان غربی یکپارچه و متحد در لحظات حساس انقلاب با وحدت و انسجام اجازه رخنه بدخواهان را ندادند و انسجام و وحدتی که امروز در بین مردم انقلابی و متدین کشورمان وجود دارد نوید بخش و نشانه پیروزی بر دشمنان است.

وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری با آگاه سازی آحاد مردم ، آنها را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرده و فریصه امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یک فرهنگ بنیادی به فرزندان خود انتقال دهیم، دشمنان همواره در صدد تضعیف اتحاد ملی ما هستند زیرا می‌دانند همه موفقیت های نظام و انقلاب در سایه وحدت محقق شده و مردم شریف ایران اسلامی با حفظ وحدت، قدردان انقلاب هستند.

فرمانده یگان های ویژه فراجا طراحی جامع اغتشاشات را در اتاق‌های فکر کشورهای غربی دانست و افزود: اجرای آن با پشتیبانی مالی، تسلیحاتی و رسانه‌ای گسترده دستگاه‌های امنیتی غرب و پادویی عناصر خائن و مزدوران پشت کرده به وطن و عوامل سیاست‌های خصمانه علیه ایران همراه شد.

سردار کرمی جهاد تبیین را رسالت مهم برای برون رفت از مشکلات اجتماعی و فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: دشمنان در جنگ نرم تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا جوانان را از مسیر انقلاب اسلامی، ارزشهای اخلاقی و باورهای دینی دور کنند که بی تردید با رویکرد جهاد تبیین در بستر تبلیغ و ترویج تعالیم دینی می‌توان تلاش های دشمنان را بی اثر کرد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با بیان اینکه ما باید قدردان پیشکسوتان دفاع مقدس باشیم و از رزمندگان و خانواده شهدا تکریم کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های موثر ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه و مهم‌ترین قدم در راستای پیروی از راه شهیدان این است که هر کدام از ما بتوانیم سفیر یکی از شهدای والامقام باشیم و سیره و منش آن شهید بزرگوار را در جامعه و خانواده خود معرفی کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول