اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

صدور رای قضایی برای پرونده ترک فعل یک مدیر لرستان

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر برخورد جدی با ترک فعل مدیران، از صدور یک رای قضایی برای پرونده ترک فعل مدیر استان و پیگیری چند پرونده دیگر در این رابطه خبر داد.

صدور رای قضایی برای پرونده ترک فعل یک مدیر لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سعید شهواری ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ضمن گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: یاد و خاطره معمار قضایی اسلامی شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب را گرامی می‌داریم.

وی خاطرنشان کرد: ۲ تن از شهدای والامقام حادثه هفت تیر متعلق به لرستان بودند که به فیض شهادت نائل آمدند.

رئیس کل دادگستری لرستان مبارزه با فساد و رانت را از مهمترین اولویت‌های این مجموعه عنوان و تصریح کرد: برای تحقق این مهم اراده جدی از سوی تمامی عوامل دادگستری وجود دارد.

 

شهواری بیان داشت: همکاران قضایی در دادگستری و سازمان‌های تابعه از نیروهای ولایتمدار، انقلابی و جهادی هستند که برای خدمت‌گذاری به ساعت اداری اکتفا نکرده و گاها تا دیرهنگام مشغول بررسی پرونده‌های قضایی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد دادگستری لرستان طی سال گذشته اشاره تصریح کرد: از ۳۷۲ هزار و ۲۷۶ فقره پرونده ورودی به دادگستری استان، ۳۷۷ هزار مورد آن مختومه شده است.

رئیس شورای قضایی لرستان با اشاره به رشد ۶۰ درصدی در استفاده از مجازات‌های جایگزینی حبس، خاطرنشان کرد: آمار دادرسی الکترونیکی استان به ۸۲ درصد رسیده است

شهواری با تاکید بر برخورد جدی با ترک فعل مدیران، از صدور یک رای قضایی برای پرونده ترک فعل مدیر استان و پیگیری چند پرونده دیگر در این رابطه خبر داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول