اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شرایط دریافت بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان در زنجان اعلام شد

رییس بنیاد نخبگان استان زنجان از اجرای طرح بورسیه صنعتی بیناد ملی نخبگان در زنجان خبر داد و گفت: خوشبختانه ۹ شرکت در این استان متقاضی جذب ۷۳ دانشجو در قالب طرح بورسیه صنعتی از مهرماه امسال شده‌اند.

شرایط دریافت بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان در زنجان اعلام شد

صفی‌الله رسولی، رییس بنیاد نخبگان استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای طرح بورسیه صنعتی بیناد ملی نخبگان در زنجان خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته این طرح در بنیاد نخبگان استان یزد به طور آزمایشی برگزار شد، اما امسال این طرح به صورت ملی اجرا می‌شود و  بنیاد نخبگان استان زنجان وارد این طرح شده است.

رییس بنیاد نخبگان استان زنجان به تشریح نحوه اجرا و شرکت در این طرح پرداخت و گفت: دانشجویان می‌توانند به دو شکل وارد طرح بورسیه صنعتی بشوند، به طوری که دانشجویان می‌توانند در بدو ورود به دانشگاه، به هنگام انتخاب رشته، کد رشته‌های دارای بورسیه صنعتی را انتخاب کرده و یا حتی دانشجویانی که در حال تحصیل هم هستند بنا به درخواست شرکت‌های صنعتی بزرگ در استان می‌توانند در کنار تحصیل در صنعت هم فعالت کنند.

 وی اضافه کرد: دانشجویانی جدید‌الوردی که بتوانند در رشته‌های درخواستی کارخانه‌‌ها و یا شرکت‌های بزرگ صنعتی مثل ایران ترانسفو قبول بشوند می‌توانند به طور متداول تحصیل خواهند کرد و هم در طول هفته یک روز تا یک نیم روز در هفته، در صنعت هم فعالیت خواهند داشت.

رسولی ادامه داد: دانشجویانی که بابت حضور یک تا یک و نیم روزه خود در صنعت، بنیاد ملی نخبگان در سال نخست هر ماه ۲.۵ میلیون تومان پرداخت می‌کند و خود شرکت هم ۵۰۰ هزار تومان به دانشجو پرداخت خواهد کرد.

رییس بنیاد نخبگان استان زنجان با بیان اینکه این طرح به نوعی تضمین مشروط شغلی است، گفت: بیمه این دانشجویان هم با یک تمهیداتی انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه به امتیازات این طرح برای دانشجویان اشاره کرد و گفت: همین که دانشجو بتواند در قالب این طرح رضایت دانشگاه و صنعت را تا انتهای سال سوم تحصیل خود را بدست آورد، می‌تواند در همان صنعت، حتی اگر صنعت خصوصی هم باشد، دوره پایان خدمت خود را در صنعت سپری کند.

رسولی با اشاره به شرکت‌های متقاضی عنوان کرد: خوشبختانه ۹ شرکت در این استان متقاضی جذب ۷۳ دانشجو در قالب طرح بورسیه صنعتی از مهرماه امسال شده‌اند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول