اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سلامت دستگاه قضایی در اصلاح امور و آسیب‌های جامعه تاثیر دارد

امام جمعه موقت دهاقان با بیان این‌که سالم بودن قوه قضاییه تأثیر بسزایی در اصلاح مشکلات و آسیب‌های موجود در جامعه دارد گفت: مسؤولان دستگاه قضایی، از تمامی ظرفیت‌های موجود برای احقاق حقوق مردم و مقابله با افراد متخلف استفاده کنند.

سلامت دستگاه قضایی در اصلاح امور و آسیب‌های جامعه تاثیر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام سید روح‌الله موسوی امام جمعه موقت دهاقان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهاقان با اشاره به فرارسیدن اعیاد دهه ولایت اظهار داشت: انتظار می‌رود بخشی از قربانی کردن‌های در روز عید قربان برای اطعام در روز عید غدیر در نظر گرفته شود زیرا اطعام در روز غدیر برکات و ثواب زیادی دارد. 

وی ادامه داد: کمیته امداد و مراکز خیریه و فرهنگی برنامه اطعام در روز غدیر خواهند داشت، افرادی که قصد دارند در این امر خیر سهیم باشند می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این مراکز تحویل بدهند. 

موسوی با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه بیان کرد: از تلاش‌ها و پیگیری‌های دستگاه قضایی و مجموعه‌های وابسته به آن در راستای برخورد با مجرمان و همچنین برقراری عدالت کمال تشکر و قدردانی را داریم، امیدواریم دستگاه قضایی نهایت تلاش خود را برای تحقق وظایف خود انجام دهد. 

امام جمعه موقت دهاقان با تأکید بر این‌که باید افراد سالم و کارآمد در دستگاه قضایی قرار بگیرند افزود: قضاوت کردن بسیار موضوع حساسی است و نباید خطایی در آن صورت بگیرد، دخالت در امور قضایی نیز اصلا پذیرفته نیست و باید آنچه که حق است اعمال شود. 

وی با بیان این‌که سالم بودن قوه قضاییه تأثیر بسزایی در اصلاح مشکلات و آسیب‌های موجود در جامعه دارد گفت: مسؤولان دستگاه قضایی از تمامی ظرفیت‌های موجود برای احقاق حقوق مردم و مقابله با افراد متخلف استفاده کنند. 

موسوی در ادامه با تأکید بر اجرای قاطع احکام قضایی بیان کرد: قوه قضاییه باید مطابق با قانون و اسلام، احکامی را که صادر می‌شود به درستی اجرا کند، همیشه هنگام اجرای بعضی از احکام قضایی، دشمنان شروع به هجمه و ناآرامی می‌کنند، قوه قضاییه نباید به جوسازی‌های دشمن توجه کند و فقط حکمی که صادر شده است را بدون ذره‌ای تغییر اجرا کند. 

امام جمعه موقت دهاقان با اشاره به کمبود منابع آبی گفت: جامعه باید به موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب توجه لازم را داشته باشد، استفاده از آب شرب برای ساخت و ساز‌ها جایز نیست، اگر آب را هدر دهیم و منابع موجود که بسیار کم است خشک شود، شرایط بسیار بحرانی می‌شود. 

پایان پیام/۶۳۱۲۲/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول