اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

قضات از شهید بهشتی الگو بگیرند

امام جمعه موقت قلعه رئیسی گفت: مجموعه قوه قضائیه درس قضاوت و مدیر بودن را از شهید بهشتی الگو بگیرند.

قضات از شهید بهشتی الگو بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام مجید بهادری امام جمعه موقت قلعه رئیسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: یکی از اصول سعادت و خوشبختی انسان اصل محاسبه است که اساس سعادت انسان محاسبه و حسابرسی است و پیامبر اکرم(ص) می فرماید از ما نیست کسی که هر روز محاسبه نفس نداشته باشد؛ یعنی از خودش حساب کشی کند و اگر کار خوب کرد خدا را شکر کند و اگر کار بد کرد استغفار کند.

امام جمعه موقت قلعه رئیسی بیان کرد: سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است که این سازمان یک نهاد مردمی با زیر مجموعه از مبلغین و مبلغات و قاریان و مداحان است که در ایام مختلف برنامه های فرهنگی تلاش می کنند که تشکر می کنم و حضور پرنگ در برنامه ها دارند و به نحوی برگزار کنندگان برنامه های فرهنگی است که بدون هیچ گونه چشم داشتی تلاش می کنند.

وی به شهادت امام محمد باقر اشاره و با تسلیت این روز به روز عرفه اشاره و این روز را روز خشوع و خضوع دانست و گفت: روز عرفه روز ویژه برای بخشش گناهان است و روزی است که درهای رحمت به روی بندگان باز می شود و تلاش کنیم از فضلیت این روز بزرگ استفاده کنیم.

بهادری به روز عید قربان هم اشاره و تاکید کرد: عید قربان عید از خود گذشتن و به خدا پیوستن است و اصل راه سعادت و کمال انسان از خود گذشتن و به خدا پیوستن است و عبودیت، بندگی خدا، ایثار و راه معبود و گذشت از علایق فردی از ویژگی های عید قربان است.

امام جمعه موقت قلعه رئیسی به سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه اشاره و بیان کرد: شهید بهشتی فردی برنامه ریز و مدیر و مدبر در ارکان انقلاب اسلامی به ویژه قوه قضائیه بود و امیدواریم مجموعه قوه قضائیه با درس گرفتن از دکتر بهشتی به وظایف خود به ویژه احقاق حقوق عامه و عدالت عمل کنند.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول