اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کشف ٢ تن انواع مواد مخدر در لرستان

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، با اشاره به اینکه سال گذشته ۸ تن انواع مخدر در کنترل راه‌های مواصلاتی استان کشف شد، گفت: از ابتدای سال تاکنون نیز بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

کشف ٢ تن انواع مواد مخدر در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سرهنگ خدایی مقدم شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه اقدامات پلیس بر اساس دغدغه و مطالبات مردم است، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد قاطع با خرده فروشان و کسانی است، که در اماکن عمومی اقدام به توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.

وی بیان کرد: در طول سال به طور میانگین بالغ بر ۴ هزار نفر از خرده‌فروشان در محلات مختلف در قالب طرح پاک سازی نقاط آلوده و اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده می‌شوند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: برخورد با عناصر اصلی مواد مخدر نیز جزو اولویت‌های اصلی است، این اقدام در راه‌های مواصلاتی انجام می‌شود.

خدایی مقدم با بیان اینکه سال گذشته ۸ تن انواع مخدر در راه‌های مواصلاتی استان کشف شده است، عنوان کرد: امسال نیز تاکنون بیش از تن انواع مخدر در کنترل راه‌های مواصلاتی کشف شده است. 

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر، گفت: اقدامات پیشگیرانه در قالب کلاس‌های آموزشی در مقاطع مختلف آموزشی، مساجد و اماکن عمومی برگزار می‌شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، تصریح کرد: پل ارتباطی بین ما و مردم تلفن ۱۲۸ است که شبانه روز پاسخگوی عموم مردم است.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول