اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ابتذال و اعتیاد ۲ محور تهاجم دشمن به ایران

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه امروز دشمن با ۲ شعار ابتذال و اعتیاد به جنگ ملت ایران آمده است، گفت: وقتی ولنگه بازی، فساد و فحشا و منکرات و همچنین اعتیاد وارد جامعه شود آن جامعه از درون پوسیده می‌شود.

ابتذال و اعتیاد ۲ محور تهاجم دشمن به ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمدرضا شهاب زاده امروز در مراسم همایش روز ملی اصناف و تجلیل از پیشکسوتان و بازاریان نمونه شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر با اشاره به نقش تاثیرگذار اصناف در رشد و توسعه اقتصادی شهر اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اصناف علس رغم همه مشکلات در خط مقدم فعالیت‌های اقتصادی نقش‌آفرینی کردند و از این طریق از انقلاب و نظام حمایت کردند. 

وی با تاکید بر لزوم حمایت از اصناف و حل مشکلات این قشر از جامعه افزود: کار اصناف با معیشت مردم گره خورده و باید مشکلات بازاریان مورد توجه قرار گیرد تا برای تامین نیازمندی‌های مردم بیشتر تلاش کنند. 

ضرورت حمایت از بازار با حل مشکلات مالیاتی
امام جمعه رودسر نیز با گرامیداشت اول تیرماه روز اصناف اظهار کرد: همراهی و همسویی کسبه و اصناف با انقلاب و حرکت‌های اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی ستودنی است. 

وی با اشاره به اینکه بازاریان همواره بازوان توانمند انقلاب هستند و نقش تاثیرگذاری در خنثی کردن اغتشاشات اخیر داشتند، گفت: در سال گذشته تلاش دشمنان خارجی با حمایت عده‌ای در داخل، برای براندازی نظام بود و تلاش کردند با تهدید و زور بازار را به تعطیلی بکشانند اما اصناف و کسبه در زمین دشمن بازی نکردند و با مقاومت و استقامت خود توطئه‌های دشمنان را خنثی و آن‌ها را وادار به عقب نشینی کردند. 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با ۲ شعار ابتذال و اعتیاد به جنگ ملت ایران آمده است، گفت: وقتی ولنگه بازی، فساد و فحشا و منکرات و همچنین اعتیاد وارد جامعه شود آن جامعه از درون پوسیده می‌شود همان کاری که در آندلس و ویتنام کردند تا بر آن کشور حاکم شوند و باید حواسمان باشد دشمن دست از سر ما برنمیدارد ما هم بنا نیست که صحنه را ترک کنیم که در این عرصه نقش اصناف و کسبه بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است. 

امام جمعه رودسر حل مشکلات متعدد بازاریان به ویژه قوانین جدید مالیاتی برای حمایت از کسب و کار را مورد تاکید قرار داد و افزود: تذکر اصناف به برخی از فروشندگانی که در سطح شهرستان کشف حجاب کردند ضروری است رودسر با دارا بودن ۷۰۰ شهید خوشایند نیست چنین چهره‌های رنج آوری دیده شوند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول