اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تجلیل از فعالان فرهنگی و مبلغین دنا در سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی

در سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی از فعالان فرهنگی و مبلغین دنا تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از فعالان فرهنگی و مبلغین دنا در سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، تجلیل از فعالین فرهنگی و مبلغین  مذهبی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به همت سازمان تبلیغات اسلامی دنا در سالن شهید نجفی سی سخت با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، فرماندار دنا، بخشدار مرکزی دنا، امام جمعه سی سخت، اعضای شورای اداری و فعالین فرهنگی و مبلغین مذهبی صورت گرفت.

مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی  گفت: شکی نیست که امروز افکار عمومی دنیا بر پاشنه آشیل تبلیغات می چرخد و فضای بسیار خوبی به وجود آورده است، هنر رساندن خبر به مخاطب به هنر بسیار ارزشمندی تبدیل شده است و وظیفه بسیار سنگینی است و کسانی در این راه موفق تر هستند که زبان مخاطب را می‌فهمد و با شیوه های صحیح مخاطب را آگاه می کند و پیام حق را می رساند.

امام جمعه سی سخت اظهار داشت: اگر کسی بتواند به وسیله تبلیغ صحیح کسی را راهنمایی و هدایت کند و به سوی خدا و اسلام نزدیکتر کند ثواب بسیار بالایی دارد  و در بهشت برین جایگاه والایی  دارد.

مصباح نژاد گفت: هزاران سایت تبلیغ جنسی برای گمراهی نوجوانان و جوانان داریم که از سوی دولت های فاسد حمایت مالی می شوند پس در چنین عرصه ای اگه کسی بتواند جوانی را آگاه کند و نگذارد ذهنش به سمت خرافات برود و منحرف شود  قطعا ثوابش از کار انبیا بالاتر است.

وی عنوان کرد: فلسفه حکومت اسلامی فراهم کردن بستر و زمینه برای حکومت الهی است و روحانیت با سختی هرچه تمام تر پا در این عرصه بسیار سخت گذاشته است و بهتر این است که مردم روحانیت را تنها نگذارند و هر طوری که می توانند به کمکش بروند.

مصباح نژاد گفت: مخاطب امروز ما از مهدکودک ها باید شروع شود و از ظرفیت بسیار بالای آنها در این سن شروع کنیم تا در دوره نوجوانی نتیجه مثبتش را ببینیم و بتوانیم به آینده آنها امیدوار باشیم و نگران رفتن آنها به سمت و سوی دیگری نباشیم پس تا می توانیم باید فکر و ذهن خود را بیشتر بر مهدکودک ها متمرکز کنیم و کار فرهنگی را از آنجا شروع کنیم.

حجت الاسلام افتخاری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: اتفاق جالبی که در دنیا برای همه ثابت شده است جمهوری اسلامی است که این نهال با جایگاهی بسیار مهم در سطح بین المللی با انرژی و با قدرت در حال رشد و تکامل است.

افتخاری اظهار داشت: در گذشته کل دنیا  براین باور و در حال تلاش بودند  که نگذارند نهال جمهوری اسلامی بارور شود، رشد کند و شکوفا شود و در این هدف  از هیچ اقدام و ضربه ای فروگذار نبودند و تا توانستند زیرآب انقلاب اسلامی را زدند تا رشد نکند اما هر دفعه مأیوس شدند.

وی گفت: راست‌ترین و صادق ترین حرف اسلام انقلاب اسلامی ایران است، انقلاب اسلامی که در منطقه و فراتر از آن حرف برای گفتن دارد و روز به روز هم در حال پیشرفت است.

افتخاری اظهار کرد: باید بدانیم یکی از موریانه های فرستاده شده دشمنان در درخت انقلاب این است که مردم خوبی های انقلاب را نبینند و فقط بدی ها را ببنند و بزرگ جلوه دهند به طوریکه امروزه  باب شده است که کارهای خوب انجام شده را برخی نمی بینند و فقط مشکلات را می بینند ولی بدانند که جمهوری اسلامی مشکلات وسیع منطقه ای را حل و فصل کرده است و به زودی شاهد تحولات عظیمی در کشور عزیزمان هستیم.

عمویی رئیس تبلیغات اسلامی دنا ضمن تبریک سالروز تاسیس این سازمان گفت: تبلیغات از سرمایه های عظیم قرن حاضر به شمار می آید، با توجه به این که بزرگ ترین توطئه بر ضد انقلاب اسلامی ایران، توطئه تبلیغاتی است و مهم ترین فشار بر انقلاب، از سوی تبلیغات است، اهمیت پرداختن به این امر، بسیار ضروری به نظر می رسد و بر این اساس، نهاد ارزشمند سازمان تبلیغات اسلامی، با داشتن رسالت عظیمِ رساندن حقایق اسلام به دنیا و شناساندن آن به مردم، برای پرداختن به امر تبلیغات دینی تأسیس شد که کار سیاست گذاری، برنامه ریزی، هدایت، تأسیس مراکز اطلاع رسانی، اعزام مبلغ برای اشاعه فرهنگ اسلامی و.. را بر عهده دارد و با پیام آزادی انسان ها، بر پایی عدالت، صلح و آشتی به فعالیت می پردازد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول