اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

زیباسازی مدارس کرمان با سلیقه دانش‌آموزان

مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمان گفت: گروه‌های جهادی مختلفی در سطح مدارس در قالب طرح شهید عجمیان تشکیل شده است که دانش‌آموزان با عضویت در این گروه‌ها می‌توانند در زیباسازی مدارس خود شامل ایجاد فضای سبز و فضای ورزشی مدرسه و ... همکاری کنند.

زیباسازی مدارس کرمان با سلیقه دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالرضا روزخوش امروز اظهار داشت: در تابستان جاری برای دانش‌آموزان جهادگر، مسوولان واحدهای بسیج دانش‌آموزی مدارس و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در لیگ پایا برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم.

وی بیان داشت: گروه‌های جهادی مختلفی در سطح مدارس در قالب طرح شهید عجمیان تشکیل شده است که فعالیت‌هایی نظیر زیباسازی مدارس سطح استان را انجام خواهند داد و دانش‌آموزان با عضویت در این گروه‌ها می‌توانند در زیباسازی مدارس خود شامل ایجاد فضای سبز، فضای ورزشی مدرسه و ... همکاری کنند‌.

مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کرمان ادامه داد: همچنین یک دوره توجیهی چندروزه ویژه مسوولان واحدهای بسیج دانش‌آموزی مدارس با عنوان یاوران ولایت با محوریت سازمان بسیج دانش‌آموزی در مرکز استان برگزار خواهد شد.

روزخوش در ادامه با بیان اینکه باید برنامه‌ای برای توانمندسازی دانش‌آموزان در فضای مجازی داشته باشیم، افزود: سازمان بسیج دانش‌آموزی استان دوره‌های ویژه‌ای به این منظور اختصاص می‌دهد که در روزهای آتی شاهد برگزاری این دوره‌ها نیز خواهیم بود.

روزخوش از امتداد طرح‌های تربیتی در تابستان خبر داد و عنوان کرد: در امتداد طرح‌های تربیتی شهیدان محمدی، عزیزاللهی و فهمیده که توسط مربیان در سطح مدارس استان اجرا شده است، در تابستان نیز این طرح‌ها در قالب تقویت بنیه علمی، کلاس‌های فرهنگی، ورزشی و ... در سطح مساجد برگزار می‌شود.

روزخوش همچنین با اشاره به همکاری بسیج دانش‌آموزی با پایگاه‌های مقاومت در برگزاری برنامه اوقات فراغت تابستانه در مدارس اظهار داشت: این دوره از مسابقات مرحله دوم لیگ پایا در زمینه علوم ریاضی، انسانی، پژوهشی و کار آفرینی در پایه‌های تحصیلی ششم تا دوازدهم برگزار می‌شود و تیم‌های منتخب از مرحله اول این لیگ در تابستان ۱۴۰۲ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول