اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دستگیری ابر بدهکار بانکی در گلستان

رییس کل دادگستری گلستان از دستگیری ابر بدهکار بانکی در استان خبر داد و‌ گفت: یکی از بدهکاران کلان که ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از اعتبارات استانی را در قالب تسهیلات ارزی از استان خارج کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری ابر بدهکار بانکی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی پیش از ظهر امروز‌ در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در‌گلستان اظهار کرد: حفظ سه هزار فرصت شغلی در بخش تولید استان یکی از اقدامات شاخص دادگستری استان در یک سال گذشته است.

وی گفت: با تعامل و همراهی دستگاه‌های اجرایی از تعطیلی ۳۹ واحد تولیدی جلوگیری و ۷۴ واحد تعطیل، احیا شد. 

رییس ‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: با تاکید بر عزم دادگستری گلستان برای شناسایی بدهکاران کلان بانکی و بازگرداندن تسهیلات به بیت المال گفت: کارگروهی به همین منظور سال گذشته در دادسرای مرکز استان تشکیل شد که در نتیجه آن ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی معوق بازگردانده شد و یکی از بدهکاران کلان که ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از اعتبارات استانی را در قالب تسهیلات ارزی  از استان خارج کرده بود شناسایی و دستگیر شد. 

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود از رسیدگی نزدیک به ۵۰۰ هزار پرونده در مراجع قضایی و شوراهای حل اختلاف گلستان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: رسیدگی به این حجم پرونده در کنار پاسخگویی دست کم روزانه به ۳ هزار و ۶۰۰ نفر مراجعه کننده،  کار سختی است که با وجود کمبود نیرو، همکاران ما تمام تلاش خود را برای کاهش مدت زمان ریسدگی به پرونده ها انجام می‌دهند و یکی از چهار استان هدف کشور برای کاهش موجودی ها هستیم.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول