اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

استاندار خراسا‌ن‌شمالی: یک درصد از اعتبارات دستگاه‌های دولتی به امر ورزش اختصاص یابد

استاندار خراسا‌ن‌شمالی گفت: برای ارتقای جایگاه ورزش استان به عنوان یک تکلیف از دستگاه های اجرایی، خواستار تخصیص یک درصد از اعتبارات دولتی به این امر هستیم.

استاندار خراسا‌ن‌شمالی: یک درصد از اعتبارات دستگاه‌های دولتی به امر ورزش اختصاص یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در نخستین جلسه شورای عالی ورزش استان اظهار کرد: تقویت و تحول ورزش استان با تعامل و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی استان محقق می شود.

وی گفت: هر چند اختصاص سهم یک درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی به حوزه ورزش اختیاری است اما برای ارتقای جایگاه ورزش استان به عنوان یک تکلیف از دستگاه های اجرایی، خواستار تخصیص آن هستیم.

استاندار خراسا‌ن‌شمالی همچنین بر فراهم آوردن زمینه های به کارگیری و استخدام قهرمانان جهانی ناشنوا در دستگاه های اجرایی هم تاکید کرد.

رییس شورای عالی ورزش استان اظهار داشت: ظرفیت واگذاری پروژه ها در اکثر استانها محدود است اما در خراسان شمالی هیچ منعی برای واگذاری پروژه های ورزشی به بخش خصوصی، نداریم.

محمدرضا حسین نژاد در ادامه افزود: تا قبل واگذاری ها، باید در نگهداری پروژه ها و جلوگیری از فرسودگی ها با حمایت وزارت ورزش و جوانان، دقت شود.

وی خاطرنشان کرد: دلایل سوق برخی جوانان به سمت مواد مخدر و عدم توجه به نیازهای جوانان باید بیشتر مورد توجه و ریشه یابی اداره کل ورزش و جوانان قرار گیرد.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول