اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

هوای یزد خنک می شود

کارشناس هواشناسی استان یزد با اشاره به این‌که در روزهای اخیر بیشینه دما در استان یزد به ۴۷ درجه سانتیگراد رسیده است گفت: براساس پیش‌بینی هواشناسی استان از ابتدای هفته آینده از شدت گرما تا حدودی کاسته خواهد شد.

هوای  یزد خنک می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد،‌ بنا  به اعلام هواشناسی استان و بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با تداوم گرما و در ساعات بعدازظهر و شب افزایش سرعت باد با احتمال گرد و خاک خواهد بود.

این وضعیت از بعدازظهر جمعه و طی شنبه با وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در برخی نقاط گرد و خاک همراه خواهد بود ولی علاوه بر آن کاهش نسبی دما محتمل خواهد بود.

بیشینه دمای شبانه روز گذشته مربوط به بافق با دمای ۴۷ درجه و کمینه دمای استان از ایستگاه ده بالا با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

دمای شهر یزد طی این مدت نیز بین ۲۸ تا ۴۳ درجه در نوسان بوده است ولی پیش بینی می‌شود بیشینه دمای این شهر تا یکشنبه آینده به ۳۸ درجه نیز کاهش یابد.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول