اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نیاز140 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌‌های سفر دولت

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به تصویب سه مصوبه در حوزه راهداری در سفر رئیس‌جمهور برای استان گفت: تکمیل این پروژه‌‌ها، نیاز به 140 میلیارد تومان اعتبار دارد.

نیاز140 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌‌های سفر دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین اسکندری، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های این اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: دور نخست سفر رئیس جمهور به استان، سه طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه به تصویب رسید.

وی افزود: بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در پروژه تقاطع غیرهم‌سطح دانشگاه زنجان، ۵۰ میلیارد تومان در پروژه نقاط حادثه‌خیز استان و ۷ میلیارد تومان در پروژه بلوک مفصلی و روشنایی بین دو عوارضی از مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به استان بود.

اسکندری ادامه داد: در حال حاضر با ابلاغ تعهدات مالی وزارت نفت به میزان ۱۰ میلیارد تومان، سازمان برنامه و بودجه ۲۵ میلیارد تومان و همچنین ۳۷ میلیارد تومان سهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای رفع نقاط پرحادثه محورهای مواصلاتی استان، پیشرفت فیزیکی اجرای این پروژه‌ها به ۷۲ درصد رسیده است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری این پروژه‌ها تکمیل خواهد شد.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول