اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

وضعیت صدور مجوزهای کسب و کار خوشایند نیست

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه قانون صدور مجوز کسب و کار ابلاغ شده و همه باید آن را اجرا کنیم گفت: وضعیت صدور مجوزها اصلا خوشایند نیست که نگاه مدیران در این زمینه باید راهبردی باشد.

وضعیت صدور مجوزهای کسب و کار خوشایند نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فتح‌الله توسلی صبح امروز در شورای اداری استان با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال را به نام "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری کردند و در این خصوص همه ما وظیفه داریم اظهار کرد: باید به تکلیف خود در برابر قانون و فرمایشات رهبری عمل کنیم.

وی با بیان اینکه قانون صدور مجوز کسب و کار ابلاغ شده و همه باید آن را اجرا کنیم گفت: وضعیت صدور مجوزها اصلا خوشایند نیست و با این رویه رشد تولید نخواهیم داشت بنابراین نگاه مدیران در این زمینه باید راهبردی باشد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای با بیان اینکه تنها در شهرستان کبودراهنگ ۶ هزار قالیباف و در دو شهرستان ۶ هزار خیاط داریم و باید از آنها حمایت شود افزود: با توجه به کمبود آب و بحران کشاورزی باید به صنعت نساجی توجه شود.

وی تصریح کرد: در حوزه آب اقدامات مهمی توسط استاندار انجام و بخشی از مشکل حل شده اما بحران آب اقلیم و منطقه را تحت تاثیر قرار داده و شرایط طوری است که چند روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند.

توسلی در ادامه با بیان اینکه در بخش مسکن اقدامات خوبی شده است عنوان کرد: برای ساخت مسکن باید تسهیلات و شرایط فراهم شود.

وی با بیان اینکه آزمایش خاک به راحتی قابل حل است اما مشکل این است که سامانه نداریم افزود: در دو شهرستان بهار و کبودراهنگ و در بیش از ۷۰ روستا کار عمرانی انجام می‌دهیم و این کار بزرگی است.

نمایده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه از سوی نمایندگان استان بیشترین اعتبارات اخذ شده اما می‌طلبد همراهی در استان بیشتر در رفع موانع باشد خاطرنشان کرد: در حوزه اعطای تسهیلات گلایه‌مند هستیم که بانک‌ها باید همرانی کنند تا اقدامات اجرایی به خوبی پیش رود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه در بیانات رهبری در عید سعید فطر موضوع هم‌افزایی بدنه حاکمیت خصوصا مجلس و دولت مورد تاکید قرار گرفت که مورد توجه است اظهار کرد: وحدت و فرار از چند صدایی در دنیای امروز یک تکلیف است.

کیومرث سرمدی با اشاره به اینکه وحدت و هم‌افزایی در جهت ارائه خدمات هماهنگ مشهود است گفت: هر حرکت ناپخته‌ای که موجب فاصله بدنه مجلس و حاکمیت باشد قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه همدان میزبان زائران عتبات عالیات به خصوص در اربعین است گفت: در گردنه اسدآباد تا بخشی اقدامات اصلاحی انجام شده اما کار تکمیل نشده و نیاز به سرعت کار و تعریض گردنه و توجه به روشنایی دارد.

 نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایگاه جاده‌ای امداد اسدآباد متعلق به این شهرستان نیست و چند سالی در آن اقدامی نشده که مدیران به این گردنه به دید ملی نگاه کنند خاطرنشان کرد: می‌طلبد به عنوان تابلوی همدان به این پایگاه توجه شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان همدان نیز با بیان اینکه کنگره ملی ۸ هزار شهید استان را برگزار خواهیم کرد اظهار کرد: از سال گذشته فعالیت این کنگره آغاز شده و اقدامات ارزشمند و گره‌گشایی‌هایی رقم خورده است.

 محمدرضا صفدریان با اشاره به سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران گفت: در استان ۲۳ هزار ایثارگر داریم که از آنها دیدار خواهیم داشت و از ۵ هزار خانواده شهدا نیز سرکشی خواهیم کرد و "نشان سرو" تقدیم آنها خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از مدیران نسبت به مشارکت در برنامه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد: ۲۳ کمیته در موضوعات مختلف برنامه‌های دومین کنگره ۸ هزار شهید را دنبال می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان همدان مشارکت دستگاه‌های اجرایی را در سطح استان ضروری دانست و عنوان کرد،: هفته آتی سهم مشخص دستگاه‌ها مشخص شده و تقدیم مدیران خواهد شد و امیدواریم برنامه‌ها به خوبی اجرا شود.

پایان پیام/ ۸۹۰۲۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول