اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

روزانه ۱۲۰ تن مرغ گرم در همدان توزیع می‌شود

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان با اشاره به وضعیت خوب جوجه‌ریزی‌ در اردیبشهت و خردادماه گفت: در حوزه تامین مرغ گرم مشکلی نداریم و روزانه بالغ بر ۱۲۰ تن مرغ گرم در استان توزیع می‌شود.

روزانه ۱۲۰ تن مرغ گرم در همدان توزیع می‌شود

داریوش سرحدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بازار مرغ گرم و گوشت قرمز استان وضعیت خوبی دارد اظهار کرد: با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بازرسان و ناظران همه روزه و تمام وقت در حال رصد بازار هستند افزود: تشکیل پرونده تعزیراتی در پی بروز تخلفات در دستور کار است.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان یادآور شد: جوجه‌ریزی‌های خوبی در اردیبشهت و خردادماه صورت گرفته و روند تولیدات روند قابل توجهی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در اردیبشهت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه و در خرداد بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است ادامه داد: این ارقام نویدبخش تولید بیش از نیاز استان است.

سرحدی با بیان اینکه این آمار نشاندهنده این است که در حوزه تامین مرغ گرم در استان هیچ مشکلی ندارد خاطرنشان کرد: روزانه بالغ بر ۱۲۰ تن مرغ گرم در استان توزیع می‌شود.

وی در بخش دیگر به تسهیل روند توزیع نهاده‌های مورد نیاز مرغداران اشاره کرد و گفت: گوشت قرمز نیز با ورود عشایر به استان و دام‌های پرواری وضعیت خوبی دارد.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان متذکر شد: با احتساب تولیدات گاوداری‌های استان و دام پرواری عشایر بیش از نیاز بازار گوشت قرمز تولید می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در راستای تولید گوشت قرمز و مرغ گرم هیچ مشکلی وجود ندارد عنوان کرد: اگرچه مکاتباتی برای تامین اقلام تنظیم بازاری هیات‌های مذهبی در ماه‌های محرم و صفر صورت گرفته است.

سرحدی با بیان اینکه مکاتبات تامین اقلام تنظیم بازاری ویژه موکب‌های اربعینی مستقر در استان ویژه زائران اربعین انجام شده است گفت:  پیش‌بینی اسکان و تردد ۶ میلیون زائر رفت و برگشت به کربلای معلی از همدان در ایام اربعین صورت گرفته که در حال حاضر تامین اقلام تنظیم بازاری این هیات‌ها در دستور کار است.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول