اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

51 سارق در دزفول دستگیر شدند

فرمانده انتظامی دزفول گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پیشگیری از وقوع جرائم با دستگیری 51 سارق دستگیر شدند.

51 سارق در دزفول دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، روح‌الله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با سارقان، مخلان نظم و امنیت عمومی و همچنین پیشگیری از وقوع جرائم در سطح شهرستان دزفول پس از هماهنگی با مرجع قضائی در 4 روز گذشته به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به دستگیری تعداد 51 نفر سارق و کشف 56 فقره سرقت در این طرح، افزود: در راستای اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان دزفول با انجام کارهای اطلاعاتی و روش های خاص پلیسی موفق به شناسایی تعداد 31 نفر معتاد متجاهر شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی متهمان را در چندین عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه با اشاره به کشف 24 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در این طرح، تصریح کرد: تعداد 56 فقره انواع سرقت، حدود یک کیلو گرم مواد مخدر کشف و همچنین 36 دستگاه موتور سیکلت و 60 دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول