اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سرنوشت یک میلیون سیگار قاچاق چه شد؟

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مأموران انتظامی شهرستان عسلویه سه دستگاه خودروی که حامل یک میلیون و ۲۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق بود را توقیف کردند.

سرنوشت یک میلیون سیگار قاچاق چه شد؟

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته در اجرای طرح‌های تشدید مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی شهرستان عسلویه با فعال سازی تمامی امکانات، شناسایی فعالان حوزه قاچاق کالاهای دخانی، توزیع، حمل و نقل، فروشندگان عمده را به صورت ویژه در دستورکار اطلاعاتی قرار دادند.

وی افزود: در اقدام گسترده اطلاعاتی به صورت نامحسوس مشخص شد سه دستگاه خودروی سواری اقدام به قاچاق کالاهای دخانی به استان همجوار کرده‌اند.

سوسنی ادامه داد: مأموران در یک عملیات منسجم در خروجی شهر عسلویه مشهور به جاده «آبشار» هر سه خودرو را به صورت هم‌زمان توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد یک میلیون و ۲۷۰ هزار نخ سیگار کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را یک میلیارد و 900 میلیون تومان برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه هر سه نفر متهم به مرجع قضائی معرفی شدند، بیان داشت: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار این پلیس قرار دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول