اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

مصر خواستار توقف فوری حملات صهیونیست‌ها به فلسطینیان شد

به دنبال حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان و تخریب اموال آن‌ها در کرانه باختری، وزارت امور خارجه مصر در بیانیه‌ای خواستار توقف فوری این اقدامات شد.

مصر خواستار توقف فوری حملات صهیونیست‌ها به فلسطینیان شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، قاهره، عصر امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای خواستار توقف فوری اقدامات تنش‌زای شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان در کرانه باختری شد.

صدها شهرک‌نشین صهیونیست، ظهر امروز، به منطقه ترمسعیا در مرکز کرانه باختری حمله کردند و خانه‌ها و خودروی فلسطینیان را تحت تدابیر امنیتی نظامیان صهیونیست به آتش کشیدند.

وزارت امور خارجه مصر در واکنش به این اقدام، در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر اعلام کرد که قاهره خواستار توقف حملات شهرک‌نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی است.

مصر در ادامه با اشاره به اینکه این اقدام شهرک‌نشینان یک فلسطینی کشته و چند مجروح به دنبال داشته، افزود این تعرض باعث تخریب اموال فلسطینیان شده و پلیس رژیم صهیونیستی برای کمک و متوقف‌سازی این اقدام وارد عمل نشده است.

در ادامه این بیانیه آمده است که مصر مخالفت کامل خود با آنچه را «ارعاب و مجازات جمعی فلسطینیان» توصیف شده، اعلام می‌کند.

قاهره همچنین تاکید کرد که مصر بارها درباره خطرات اقدامات تنش‌زای مستمر رژیم صهیونیستی و پیامدهای آن هشدار داده است.

وزارت بهداشت فلسطین، عصر امروز، اعلام کرد که در پی حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان و تخریب اموال‌ آن‌ها در کرانه باختری، یک فلسطینی به شهادت رسیده و چند تن دیگر مجروح شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین اشاره کرد که گلوله‌ای به سینه «عمر قطین» جوان ۲۷ساله فلسطینی اصابت کرده و او پیش از رسیدن به مرکز درمانی به شهادت رسیده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول