اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اساتید، افسران جنگ نرم کنونی هستند

مسئول سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی گفت: این جنگ افسران آموزش‌دیده همچون اساتید را می‌طلبد که در خط مقدم جبهه فرهنگی امروز قرار دارند.

اساتید، افسران جنگ نرم کنونی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، رمضانعلی نادری، مسئول سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی ظهر امروز در همایش روز ملی بسیج اساتید اظهار کرد: شهید چمران از اساتید بزرگوار در تراز جمهوری ایران بود که براین‌اساس در تاریخ ایران این روز را به‌عنوان روز بسیج اساتید نام‌گذاری کردند.

وی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، اکنون در یک جنگ نابرابر ادراکی و شناختی قرار گرفته‌ایم، جنگ تمام نشده؛ بلکه خاکریزها تغییر کرده و خاکریز فرهنگی و شبیخون ادراکی و شناختی است. 

مسئول سازمان بسیج اساتید خراسان شمالی افزود: این جنگ افسران آموزش‌دیده همچون اساتید را می‌طلبد که در خط مقدم جبهه فرهنگی امروز قرار دارند و سربازان این جبهه دانشجویانی هستند که آینده‌سازان این کشور محسوب می‌شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اساتید نسبت به دانشجویان باید مسئولیت‌پذیری را داشته باشند، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، همه موظف هستیم که در راستای جهاد تبیین قدم برداریم و یک جامعه آگاه را در راستای جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

نادری اضافه کرد: در جنگ سخت میدان جنگ مشخص است، اما در جنگ ادراکی و شناختی که دشمن به راه انداخته است، نیاز به یک نگاه آگاهانه است که الگوی جامعه را به سمت مهدویت پیش ببریم.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول