اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

16 نقطه تولید و توزیع مواد مخدر در تهران پلمب شد

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: با توجه به ارسال گزارشات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب و پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران، 7 نقطه آلوده در شرق استان تهران و 9 نقطه آلوده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و پلمب شد.

16 نقطه تولید و توزیع مواد مخدر در تهران پلمب شد

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: در راستای اجرای برنامه جامع پیشگیری از اعتیاد و در جهت شناسایی و ناامن سازی محیط‌های تولید و توزیع مواد مخدر و با توجه به ارسال آمار و گزارشات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب و پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، تعداد 7 نقطه آلوده در شرق استان تهران و تعداد 9 نقطه آلوده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام و پلمپ شد.

گفتنی است با پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم درجهت اجرای دقیق برنامه های مصوب سال 1401 جامع پیشگیری از اعتیاد و گزارشات ارسالی ازسوی فرماندهی انتظامی، اجرای این برنامه افزایش 10 درصدی برهم زدن محلات آلوده به مواد مخدر را به همراه داشته است.


پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول