اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تفویض اختیارات برداشت و فروش کیک روی به شورای معادن استان زنجان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از ابلاغ تفویض اختیارات لازم جهت انعقاد قرارداد برداشت و فروش کیک روی دپو شده در‌محل ضلع جنوبی شهرک تخصصی روی به شورای معادن استان زنجان خبر داد.

تفویض اختیارات برداشت و فروش کیک روی به شورای معادن استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید گلشنی منفرد، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مورد تمدید مدت زمان برگزاری مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای شهرک روی زنجان اظهار داشت: پس از برگزاری مزایده، شورای معادن استان جهت انجام ادامه فرایند، به دنبال ابلاغ تفویض اختیارات برداشت و فروش کیک روی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بودند که به دلیل استیضاح وزیر وقت این امر به تعیین وزیر صمت موکول شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: در طی روزهای اخیر و با امضای وزیر صمت، اختیارات لازم برای انعقاد قرارداد برداشت و فروش کیک روی با حداقل ظرفیت سالانه 600 هزار تن متریک خشک به شورای معادن استان صورت گرفت.

وی افزود: شروط خاص برای شرکت کنندگان در این مزایده با توجه به حجم بالای سرمایه‌گذاری و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کافی در نظر گرفته شده است.

گلشنی منفرد خاطر نشان ساخت: با ابلاغ تفویض اختیارات به استان ، ادامه فراینده مزایده با سرعت بیشتری اجرا و به هم استانی های عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

 شایان ذکر است، مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای حاصل از فرآوری شمش روی که در شهرک تخصصی روی به میزان بالغ بر 10 میلیون تن می باشد، در اسفند ماه سال 1401 برگزار شد.

پاین پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول