اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

محل هزینه‌کرد اعتبارات آلایندگی توسط شهرداری اهواز مبهم است

عضو شورای شهر اهواز گفت: شهردار وعده داده بود که هزار میلیارد تومان اعتبارات آلایندگی صرف هزینه‌های عمرانی می‌شود اما محل هزینه کرد این پول هنوز هم برای ما مبهم است و شهردار به‌صورت رسمی اسناد این هزینه‌ها را اعلام نکرده است.

محل هزینه‌کرد اعتبارات آلایندگی توسط شهرداری اهواز مبهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،غلام‌رضا شانه‌سازان عضو شورای شهر اهواز امروز در جمع اهالی رسانه اظهار کرد: صحبت‌های شهردار جفا در حق منتقدان است، ادعای سهم خواهی شاید به بعضی‌ها بچسبد اما به منتقدان شهردار نمی‌چسبد.

وی گفت: مگر ما از شهردار خواستیم که مانند حضرت موسی دریا را بشکافد و معجزه کند. قریب 20 ماه است که آقای امینی به عنوان شهردار انتخاب شده است اما هنوز نتوانستیم مسئله اجازه بازار مرو اهواز را حل کنیم. مردم بدانند اگر خروجی حاصل نمی‌شود و کار به سرانجام نمی‌رسد به دلیل پشت‌پرده‌هاست.

شانه‌سازان بیان کرد: مغازه‌هایی در بازار مرو داریم که اجاره‌شان ماهی 90 هزار تومان است و شهردار ۱۸ ماه است که کاری نمی‌کند. همچنین سال گذشته حدود صد میلیارد تومان هزینه صرف چراغانی شهر شده است. ما به شهردار گفتیم مردم پایین را نگاه می‌کنند که در چاله نیفتند به بالا نگاه نمی‌کنند. این پول باید صرف عمران می‌شد.

وی با اظهار اینکه نمی‌توان بیت‌المال را دست کسی داد که به حساب دیگر نهادها پول واریز می‌کند، یادآور شد:  شهردار وعده داده بود که هزار میلیارد تومان اعتبارات آلایندگی صرف هزینه‌های عمرانی می‌شود اما محل هزینه کرد این پول هنوز هم برای ما مبهم است و شهردار به‌صورت رسمی اسناد این هزینه‌ها را اعلام نکرده است.

شانه‌سازان اظهار کرد: منتقدان شورا، مظلومان شورا هستند چون ما بارها به روند مدیریتی شهرداری اعلام کردیم اما پاسخی نشنیدیم. ما در صحن شورا اعلام کردیم که شهرداری باید ماهانه هزینه و درآمد خود را اعلام کند اما شهرداری از این استنکاف می‌کند

وی همچنین با انتقاد از شیوه‌ی مدیریتی امینی در شهرداری گفت: در این دوره به نیروهای شهرداری اهوازی جفا شده است. نیروی کارآمد هست اما به دلیل مدل مدیریتی شهردار این نیروها به کارگیری نمی‌شوند.

شانه‌سازان با بیان اینکه ابلاغ تذکر به شهردار وظیفه‌ی رئیس شوراست، گفت: وظیفه مکتوب کردن تذکر برعهده رئیس شورای شهر است و تذکری از سوی رئیس شورا ابلاغ نشده است؛ تذکر جواب ندارد و آنچه شهردار باید پاسخ دهد، سوال است که از نوزدهم فروردین ماه کلید خورده است و ما برای پایان دادن به بهانه‌ها این همه صبر کردیم و این پروسه را طی کردیم‌.

وی یادآور شد: اگر هدف وقت‌کشی و خرید زمان نیست و ابهامی اگر وجود دارد باید از نوزدهم فروردین برطرف می‌شد نه اینکه الان از مراجع مختلف استعلام می‌گیرند. هرچند که قانون به‌صورت شفاف پاسخ این سوال را داده‌ است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول