اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌های مدیریت بحران به دلیل فردمحور بودن باید بازنگری شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر لزوم مردم محور کردن مواجه با بحران گفت: به نظر برنامه‌های مدیریت بحران کشور ما فرد محور است و نشانی از رفتار در قبال جمع ندارد که باید بازنگری شود.

برنامه‌های مدیریت بحران به دلیل فردمحور بودن باید بازنگری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در چهارمین کمیسیون نشست پیشگیری و مدیریت بحران کلانشهرهای ایران با تاکید بر لزوم وجود یک مدل برای مدیریت بحران اظهار کرد: این مدل مواجه باید تخصصی طراحی و عملیاتی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در اعمال مدیریت‌ها باید به مدیریت اسلامی هم توجه شود، افزود: این مهم در سایه توجه به بخش‌های مدیریتی و وظایف مسؤولان ذیربط محقق خواهد شد.

وی توجه به بعد شهروندی مواجه با بحران را متذکر شد و افزود: در این حیطه برگزاری دوره‌های آموزشی برای آشنایی مردم با اقدامات مورد نیاز برای حفاظت از خود و دیگران مد نظر است و در واقع آموزش وظایف محسوب می‌شود.

ناصحی‌مقدم با تاکید بر لزوم مردم محور کردن مواجه با بحران گفت: به نظر برنامه‌های مدیریت بحران کشور ما فرد محور است و نشانی از رفتار در قبال جمع ندارد که باید بازنگری شود.

 رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به لزوم فرماندهی واحد شهر در زمان بروز بحران اشاره و تصریح کرد: باید برای رفع این مشکل اقدامی انجام شود تا شهر در مواقع بحرانی یک فرماندهی واحد داشته باشد.

سهلا محمدی

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول