اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بدون محدودیت پرداخت شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری محدودیتی وجود ندارد و بانک‌ها ملزم هستند به همه افرادی که واجد شرایط هستند و در سامانه ثبت‌نام کردند تسهیلات پرداخت کنند.

تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بدون محدودیت پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در حاشیه برگزاری شورای بانک‌های استان چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات تصمیمات خوبی اتخاذ شد و در خصوص تبصره ۱۶ نیز دستگاه‌ها موظف شدند واجدین شرایط را به بانک‌ها معرفی کنند و بانک‌ها نیز ملزم هستند تا پایان تیرماه این تسهیلات را پرداخت کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری محدودیتی وجود ندارد و بانک‌ها ملزم هستند به همه افرادی که واجد شرایط هستند و در سامانه ثبت‌نام کردند تسهیلات پرداخت کنند.

وی افزود: با دستور رئیس جمهور تسهیلات نهضت ملی مسکن از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است و سود بانکی آن نیز از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافته است.

حیدری بیان کرد: افرادی که مستاجر هستند نیز می‌توانند با ارائه توافق‌نامه به بانک‌ها تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کنند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی و مسکن روستایی، اظهار داشت: همه موارد به شعب بانک‌ها انتقال داده شد و موانع پرداخت تسهیلات نیز برطرف شد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول