اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

گرامیداشت روز «بسیج اساتید» با حضور 2 هزار استاد بسیجی در کرمان

به‌مناسبت ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید، گردهمایی اساتید بسیجی در سراسر استان کرمان برگزار شد.

گرامیداشت روز «بسیج اساتید» با حضور 2 هزار استاد بسیجی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، قاسم محمدی‌نژاد رئیس بسیج اساتید استان کرمان امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت روز بسیج اساتید در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران، اظهار داشت:  امروز در روز ملی بسیج اساتید همزمان با سراسر کشور در استان کرمان گردهمایی اساتید بسیجی برگزار شده است و حدود ۵۰۰  استاد بسیجی در دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور دارند.

وی ادامه داد: نظیر این گردهمایی در ۲۸ کانون مختلف بسیج اساتید در سراسر استان برگزار شده و اولی سالی‌ست که این همایش به‌صورت سراسری و کشوری برگزار می‌شود و تمام ۳۱ مرکز  استان با حضور سخنران کشوری این مراسم را برگزار می‌کنند.

محمدی‌نژاد تصریح کرد: امروز در کرمان میزبان حجت‌الاسلام رضایی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین هستیم و به‌صورت همزمان در این مراسم از سخنرانی سردار سلامی فرمانده کل سپاه و  قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به‌صورت وبیناری استقاده خواهیم کرد.

وی تجلیل از برگزیدگان بسیج اساتید که در قله‌های علمی، پژوهشی و در حوزه تراز انقلاب اسلامی توانستند عناوینی کسب کنند را از برنامه‌های امروز برشمرد و گفت: ضمن روایت پیشرفت‌ها و دستاوردهای دانشگاه کرمان به‌ویژه موفقیت‌هایی که توسط استاید بسیجی به دست آمده، برگزاری تور و بازدیدی در حوزه پارک علم و فناوری، دانشکده فنی دانشگاه شهید باهنر و پژوهشگاه افضلی پور این دانشگاه انجام می‌شود.

محمدی‌نژاد متذکر شد: در کل استان کرمان نزدیک به دو هزار استاد بسیجی داریم.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول