اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ممنوعیت شنا در همه تاسیسات آبی خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به آغاز فصل گرما، شنا در دریاچه پشت سدها، آب‌بندان‌ها، کانال‌های آبیاری و نیز بند‌های انحرافی استان به طور مطلق ممنوع است.

ممنوعیت شنا در همه تاسیسات آبی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباس سارانی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: همه‌ساله با شروع فصل گرما برخی از شهروندان بدون توجه به علائم هشدار‌دهنده و اطلاعیه‌های مکرر این شرکت، مبادرت به شنا در دریاچه سدها، کانال‌های آبیاری و زهکشی و همچنین بند‌های انحرافی و... می‌کنند که این سهل‌انگاری‌ها موجب بروز خسارات جانی و مالی جبران‌ناپذیری می‌شود.

وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی تاکید دارد این تاسیسات فقط برای آبرسانی طراحی و احداث شده و به‌هیچ‌وجه برای شنا کردن مناسب نبوده و خطر غرق شدن در آن‌ها وجود دارد.

به گفته وی همچنین تاسیسات و محل‌های اشاره شده دارای حریم قانونی هستند، لذا ورود به حریم آن‌ها و شنا در آن ممنوع است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی به شهروندان و ساکنان این مناطق توصیه کرد: به علائم هشدار‌دهنده توجه کرده و تذکرات صادر شده اهتمام کافی داشته باشند تا شاهد حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر حاصل از رعایت نکردن نکات مطرح‌شده، در هیچ یک از نقاط استان نباشیم.

سارانی تاکید کرد: شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی و واحد‌های تابعه آن در صورت بروز هرگونه حادثه در مناطق مورد اشاره هیچ‌گونه مسئولیتی به عهده نخواهد داشت.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول