اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

موافقت معاون اول رئیس جمهور با خرید برنج مازندران و منع خرید برنج خارجی

استاندار مازندران با اشاره به خرید ۵۵ هزار تنی برنج کشاورزان مازنی توسط ۱۰ شرکت بزرگ زنجیره‌ای کشور، گفت: درخواست منع خرید برنج خارجی توسط وزارتخانه‌ها و خرید برنج از مازندران به معاون اول رئیس جمهور ارائه و با این درخواست موافقت شده است.

موافقت معاون اول رئیس جمهور با خرید برنج مازندران و  منع خرید برنج خارجی

سیدمحمود حسینی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با اشاره به نشست با معاون اول رئیس جمهور برای حل مسأله دپوی برنج کشاورزان مازندرانی اظهار کرد: در این دیدار اقداماتی برای فروش برنج کشاوزان انجام شد و حدود ۱۰ شرکت بزرگ زنجیره‌ای کشور مشتری خرید برنج شمال شدند.

وی گفت: تاکنون بیش از ۵۵ هزار تن از برنج‌های مانده روی دست کشاورزان خریداری شد و این اقدام هنوز ادامه دارد.

حسینی‌پور تصریح کرد: با هدف سرعت‌بخشی به این اقدام و با توجه به اینکه برنج جدید در آینده نزدیک وارد بازار خواهد شد از معاون اول رئیس جمهور درخواست شد تا دستور دهند وزارتخانه‌های، علوم، بهداشت و درمان، دفاع و برخی از نهادها برنج خارجی برای مصرف‌شان تهیه نکنند و حتما برنج داخلی از استان مازندران خریداری شود.

استاندار مازندران درباره شیوه اجرایی شدن این پیشنهاد نیز گفت: ساز و کار اجرایی منع خرید برنج خارجی و تهیه برنج از مازندران را ظرف چند روز آینده به وزارتخانه‌ها اعلام خواهد شد.

به گزارش فارس، چندی پیش نیز مخاطبان این رسانه سوژه‌ای را در سامانه فارس من ثبت کرده بودند و خواستار پیگیری مسأله دپوی برنج شالیکاران مازندرانی شده بودند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول