اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پروژه ملی مسکن در زنجان به بهترین نحو در حال اجرا است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه در مجموع در حوزه مسکن در استان زنجان اتفاقات خوبی روی داده است، گفت: این طرح در استان زنجان بهترین نحو در حال اجرا است.

پروژه ملی مسکن در زنجان به بهترین نحو در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در پایان سفر خود به زنجان در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های خود در این سفر اظهار کرد: در این سفر بازدیدهایی از پروژه‌ها و مجموعه‌های اقتصادی و صنایع بزرگ استان انجام و تصمیماتی اتخاذ شد که اجرای آن پیگیری خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تخصیص اعتبار برای پروژه‌های در دست اجرا از جمله دو خطه کردن پروژه راه‌آهن زنجان به قزوین اشاره تصریح کرد: در این سفر برای حل مشکلات مجموعه‌های اقتصادی استان هم تصمیماتی اتخاذ شد.

وی از تصویب مصوبه برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان و همچنین حوزه آب و فاضلاب خبر داد و گفت: کمک ۷۵۰ میلیارد تومانی وزارت نیرو به آب و فاضلاب به عنوان ضروروی‌ترین نیازهای استان از مصوبات این سفر بود، ضمن اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هم برای اصلاح راه‌های روستایی استان زنجان مصوب شد.

منصوری مجموع اعتبارات مصوب برای پروژه‌های مصوب در سفر ریاست جمهوری استان را ۳ هزار میلیارد تومان به عنوان متمم مصوبه سفر اعلام تصریح کرد: این مبلغ به مجموعه مصوبات سفر اضافه خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور پروژه‌های مسکن در دست اجرای استان که از قضا جزو استان‌های پیشرو محسوب می‌شود، اشاره و تاکید کرد: استان زنجان ساخت ۱۷ هزار واحد شهری را آغاز کرده و پروژه‌های روستایی هم در دست اجرا است.

وی درصد پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی را در استان ۴۵درصد اعلام کرد و افزود: واحدهای در دست احداث استان زنجان با کیفیت قابل قبولی در دست احداث است، ضمن اینکه طراحی خوبی هم برای آنها انجام شده است.

منصوری محل انتخاب شده برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن را مناسب دانست و ادامه داد: تامین مابقی تسهیلات و تامین زیرساخت‌ها در دست پیگیری است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه در مجموع در حوزه مسکن در استان زنجان اتفاقات خوبی روی داده است، ادامه داد: این طرح در استان زنجان به بهترین شکل در حال اجرا است ودر حد توان کمک خواهد شد.

همچنین محسن افشارچی استاندار زنجان با تقدیر از حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور برای حضور و پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و همچنین مشکلات گفت: این سفر در راستای تامین اعتبار به مانند تصویب 3 هزار همت به عنوان متتم برای پروژه‌های در دست اجرا و همچنین به وجود آمدن هماهنگی بین دستگاهی بالا دستی انجام می‌شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: این سفرها در راستای گره گشایی از محدودیت‌ها و مشکلات موجود طراحی و اجرا می‌شود و این سفرها برکات خود را دارد.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول