اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فارس‌من| فرار مالیاتی 4 پزشک در بوشهر تایید شد

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: ۱۲ گزارش تخلف پزشکان در سال گذشته ارسال شده است که با حضور تیم ما ۴ مورد از این گزارش‌ها تأیید شدند.

فارس‌من| فرار مالیاتی 4 پزشک در بوشهر تایید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان بوشهر، با استقرار دولت سیزدهم و با همکاری مجلس شاهد تغییر برخی مؤلفه‌های سیاست‌ کلان بودجه‌بندی کشور بودیم و می‌توان گفت انقلابی در وضعیت سیستم مالیاتی کشور رقم خورد؛ در همین خصوص باید گفت که هوشمندسازی، عادلانه و شفاف بودن از ویژگی‌های جدید سازمان امورمالیاتی کشور است.

با این مقدمه مخاطبان فارس‌من خبرگزاری فارس با ثبت سوژه «چرا پزشکان بوشهری از کارتخوان استفاده نمی‌کنند؟» خواستار این شدند تا جامعه پزشکان بوشهر نیز با شرایط جدید خودشان را وقف بدهند هرچند بخشی از این گلایه به علت نداشتن وجه نقد برای دریافت ویزیت می‌باشد.

در این مطالبه نوشته است که برای دریافت پول از دستگاه خودپرداز باید پله‌های زیادی را بالا و پایین کنند و گاهی اوقات در صف منتظر نوبت باشند درحالی که بیمار هستند.

محمدرضا آرامی عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نپرداختن مالیات کاری غیر انسانی است و از طرفی مالیات حکم پشتوانه اعتباری زندگی سالم برای مردم را دارد.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی استان بوشهر ادامه داد: هر شخص ایرانی برای آرامش کشور موظف به پرداخت مالیات است. نظام پزشکی در رابطه با پرداختن یا نپرداختن مالیات دخالتی ندارد و ما به قانون و اعمال آن تأکید داریم.

وی عنوان کرد: اگر ۵۰۰ پزشک در استان مشغول به فعالیت باشند بیش از ۹۰ درصد آن‌ها از دستگاه کارتخوان استفاده می‌کنند.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی استان بوشهر ادامه داد: جامعه پزشکی ما خدمتگزار مردم است و نباید پزشکانی که تعدادشان از انگشتان دست کمتر است ذهنیت مردم را مخدوش کنند.

مردم گزارش دهند

محمدجواد رستمی مدیرکل امورمالیاتی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با همین موضوع اظهار داشت: به نظر من در استان بوشهر با توجه به محرومیتی که در حوزه پزشکی وجود دارد برای تشویق حضور پزشکان باید معافیت مالیاتی در نظر گرفته شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر در خصوص وضعیت تخلفات مالیاتی پزشکان بیان کرد: گزارش‌هایی در همین رابطه از سراسر استان به ما ارسال شده که پرونده‌های آن در در اداره‌کل بررسی شده است.

وی با اعلام تیم تازه تأسیس مبارزه با فرار مالیاتی استان بوشهر گفت: در کمتر از یک سال گذشته گروه مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی متشکل از ۱۲ نفر در اداره‌کل امور مالیاتی استان بوشهر تشکیل شده که تمام تخلفات را رصد می‌کند.

رستمی عنوان کرد: ۱۲ گزارش تخلف پزشکان در سال گذشته ارسال شده است که با حضور تیم ما ۴ مورد از این گزارش‌ها تأیید شدند. مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه سوت‌زنی یا گزارش فرار مالیاتی در سریع‌ترین و آسان‌ترین شیوه ممکن تخلفات مختلف مالیاتی را به ما اطلاع دهند. «اینجا» کلیک کنید.

به گزارش فارس، مخاطبان هم‌استانی می‌توانند با ثبت سوژه‌های خود در سامانه فارس‌من پیگیری مطالبات خود را به خبرنگار فارس بسپارند.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول