اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اقتدار نیروی انتظامی اجازه نداد دشمن به هدفش برسد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: شجاعت این است که به خاطر خداوند و امنیت مردم این سختی‌ها را تحمل کنید، مقتدرانه و مظلومانه بایستید و اجازه ندهید، دشمن به هدف خود برسد و در واقع این کاری بود که نیروی انتظامی انجام داد.

اقتدار نیروی انتظامی اجازه نداد دشمن به هدفش برسد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: همه مدیران و مسؤولانی که مستقیم و غیرمستقیم با نیروی انتظامی در ارتباط هستند صمیمانه از خدمات نیروی انتظامی تشکر می‌کنند و فرمانده نیروی انتظامی اصفهان یک فرمانده مومن، انقلابی، شجاع و دلسوز است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۷۶ جلسه شورای تأمین در استان داشتیم که سردار میرحیدری بدون استثنا در این جلسات حضور داشت.

جان‌نثاری با اشاره به اهمیت امنیت تصریح کرد: در ایام اغتشاشات فحاشی و بی‌احترامی‌هایی از سوی عده‌ای نسبت به نیروی انتظامی انجام ‌شد، اما آن‌ها در ماه‌های پایانی سال گذشته بیشتر از مواقع دیگر مقتدرانه و مظلومانه ایستادگی کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: شجاعت این است که به خاطر خداوند و امنیت مردم این سختی‌ها را تحمل کنید، مقتدرانه و مظلومانه بایستید و اجازه ندهید، دشمن به هدف خود برسد و در واقع این کاری بود که نیروی انتظامی انجام داد.

وی با قدردانی از خانواده‌های نیروی انتظامی گفت: ساعت‌ها شاهد مردم‌داری سردار میرحیدری در شورای تأمین استان بودیم و حمایت‌های وی از کشاورزان و اصناف را فراموش نمی‌کنیم.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه انسان می‌تواند با چهره نظامی روحیه رئوف، مهربان و دلسوز داشته باشد، بیان داشت: این ویژگی‌ها در تک تک سربازان نظام و نیروهای انتظامی قابل مشاهده است که برای جوانان دلسوزی می‌کنند.

پایان پیام/63138

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول