اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

دومین جشنواره «یخ در بهشت» در 4 نقطه تهران برگزار می‌شود

جشنواره «یخ در بهشت» با عرضه انواع بستنی‌های سنتی و دستگاهی و نوشیدنی‌های خنک از 30 خرداد تا 23 تیر در چهار نقطه تهران برگزار می شود.

دومین جشنواره «یخ در بهشت» در 4 نقطه تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، جشنواره «یخ در بهشت» با هدف ارتقای نشاط اجتماعی و معرفی بستنی و نوشیدنی‌های خنک در چهار نقطه تهران برگزار می‌شود.

آشناسازی شهروندان با مراحل تولید و عرضه بستنی، ارائه آموزش‌های لازم برای تهیه بستنی و نوشیدنی‌ها در منزل، معرفی چهره‌های فعال این صنف و کارآفرینان این عرصه از بخش‌های این جشنواره است.

همچنین عرضه انواع بستنی‌های سنتی و دستگاهی و نوشیدنی‌های خنک، برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری، بازی و سرگرمی، مسابقه، اجرای نمایش عروسکی و طنز، اجرای برنامه‌های ورزشی، موسیقی اقوام و برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان درنظر گرفته شده است.

در راستای فراهم کردن فضایی با نشاط جهت غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز برنامه‌های میدانی جذاب و سرگرم‌کننده طراحی شده است.

جشنواره «یخ در بهشت» از ۳۰ خرداد تا ۲۳ تیرماه در فرهنگسرای اشراق، بوستان ولایت، پارک ملت و دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) از ساعت ۱۰ تا ۲۲ میزبان عموم مردم است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به farhangsara.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول